Společnost AUTOCONT vstupuje do roku 2021 s novým webem
Ostrava (leden 2021) – Do nového roku AUTOCONT vstupuje s novou webovou prezentací postavenou na moderním publikačním systému, s jednoduchým a přehledným designem pro čtenáře a integrací do interního CRM.
Svět byznysu už nikdy nebude méně digitální, než je dnes. A stále víc a víc začíná kvalita i rozsah digitální komunikace ovlivňovat i obchodní úspěchy firem v B2B segmentu. To si uvědomuje i společnost AUTOCONT a tak na úvod roku 2021 připravila další vývojovu etapu své webové prezentace.
Postupná příprava designu i obsahu započala v létě loňského roku. Do publikačního systému byly integrovány potřeby a procesy podporující obchodní a marketingové postupy společnosti. Na tvorbě obsahu a finální formy se podílela většina členů centrálního marketingového týmu ve spolupráci se sesterskou společností Cleverlance, která doladila pokročilejší funkce CMS systému, designové prvky navrhla agentura Aetna.
Záměry a cíle
„Chtěli jsme významně zrychlit a zefektivnit tvorbu digitálního obsahu s přímým zapojením našich specialistů, nabídnout čtenářům stránek jednoduchý a přehledný design pro všechny typy zařízení a připravit propojení zájmů zákazníků z webu do CRM pro jejich relevantní obchodní týmy v AUTOCONTu, “ řekl Miloslav Záleský, ředitel pro marketing a partnerskou politiku.
Pro zákazníky
Web nabízí přehlednou prezentaci zákaznických referencí, případových studií i videoreferencí, s možností vybírat si přes oblasti IT řešení i obor podníkaní. Prezentuje v oblasti aktualit a blogů širokou škálu informací pro inspiraci o trendech i novinkách ze světa IT technologií. Umožňuje lépe připravovat popisy technologií, řešení a nabízených služeb.
AUTOCONT je zvyklý pořádat pro zákazníky velké množství konferencí a seminářů, v aktuální době bylo potřeba akce nahradit četnými webináři a nový web podporuje všechny potřebné procesy pro jejich pořádání, registrace i zpracování anket s integrací dat do CRM a možnými reakcemi patřičného obchodního týmu.
"Připravujeme i další interakce pro zájem ze strany čtenářů webu a jeho zpracování v CRM - možnosti, vyžádat si shlédnutí videozáznamů z akcí či individuální konzultaci a nabídku apod., vždy s přímým propojením s relevantním obchodním týmem či specialistou v AUTOCONTu," dodal Záleský.