Spolehlivé zabezpečení proti kybernetickým hrozbám pro Slovácké strojírny
Slovácké strojírny potřebovaly špičkové moderní zabezpečení na perimetru své sítě i všech koncových zařízení. Nové řešení poskytující potřebnou redundanci, je snadno spravovatelné a integrované v celém podniku.
Vybudování interního portálu na platformě Microsoft 365 pro společnost PNS
Pro propojení všech týmů a celé organizace bylo potřeba vyvinout interní portál jako náhradu za stávající on-premise řešení, tím zefektivnit firemní procesy sdílením materiálů a aplikací na interních webech a portálech.
Zvýšení kybernetické bezpečnosti ve Fakultní nemocnici Hradec Králové
Posílení informovanosti, evidence i řízení rizik a plnění požadavků legislativy na kybernetickou bezpečnost. Zpracování a vizualizace bezpečnostních událostí v reálném čase, auditní uložiště logů s dlouhou retencí.
Implementace Microsoft Dynamics 365 for Sales ve STAHLGRUBER CZ s.r.o.
Díky nasazení Microsoft Dynamics 365 společnost STAHLGRUBER získala vhodný nástroj, který umožní efektivní řízení vztahů se zákazníky s propojením na ERP systém Microsoft Dynamics AX.
Bezpečnost informačních systémů Psychiatrické nemocnice v Opavě
Cílem rozsáhlého projektu realizovaného v rámci programu IROP bylo povýšení stávajícího IT prostředí na úroveň odpovídající požadavkům legislativy, kybernetické bezpečnosti a zajišťujícího efektivitu zdravotnického personálu.
Koncepce využití Office 365 ve společnosti Meopta-Optika
Společnost začala plně využívat nástroje Office 365, byl nastaven optimální způsob spolupráce v jednotlivých týmech, pojmenování a pochopení konkrétních přínosů pro jednotlivé role.
Informační systém MS Dynamics 365 Customer Engagement pro PBT Rožnov p.R. s.r.o.
Společnost získala řešení umožňující mimo jiné jednoduchou evidenci vykázané práce na jednotlivých servisních zásazích a následné dynamické generování výstupů včetně zaznamenávání podpisu zákazníka přímo na místě.
Společnost AGC získala komplexní řešení projektových požadavků, kdy se podařilo sjednotit principy provozní podpory a mít transparentní náklady na správu IT, antivirového systému a prostředí Office 365.
Bezpečná a intuitivní správa firemní sítě i práv uživatelů z cloudu pro LetsGetChecked
Koncept umožňující kompletní vzdálenou správu sítě s technologií Cisco Meraki s jednotným administračním rozhraním a silným zabezpečením koncových zařízení za využití cloudových služeb.
Nová hyperkonvergovaná infrastruktura Krajského úřadu Středočeského kraje
Generační obměnou technologií získal zákazník moderní IT prostředky a zásadním způsobem zvětšil odolnost celého prostředí proti možným výpadkům i flexibilitu pro zvyšující se požadavky na IT služby poskytované občanům.
Školní rozhlas na platformě IP audio systému Axis pro VOŠ, SPŠ a SOŠ Podskalská
Spolehlivý systém školního hlášení, který zvyšuje nejen bezpečnost žáků, ale i jejich pohodlí, hlášení je možné adresovat vždy jen na vybrané okruhy učeben.
Mobilní aplikace pro řízení nákladů za dopravu na misích pro Člověk v tísni, o.p.s.
Využití jednoduché mobilní aplikace pro řízení firemních logistických procesů po celém světě s online náhledem na všechny probíhající i realizované cesty.
Zajištění provozu IT restaurací a zavedení samoobslužných kiosků v Mc Donald´s
Zvýšení maximálního komfortu zákazníka, kdy tradiční pokladny nahradily samoobslužné kiosky, které minimalizovaly možné negativní vlivy lidského faktoru. Veškeré změny probíhaly za plného provozu a s minimální chybovostí.
Zajištění kybernetického bezpečnostního dohledu pro Českou zbrojovku a.s.
Službou pokročilého bezpečnostního dohledu jsou zajištěna preventivní a obranná opatření, která dokážou rozpoznat skutečnou hrozbu v téměř reálném čase, co nejpohotověji na ni reagovat a obnovit tak důvěryhodnost IT zdrojů.
Kabelařina s Dynamics AX v PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, S.R.O.
Zákazník získal nástroj, který odpovídá jeho potřebám. Veškerá data jsou snadno dohledatelná a díky provázanosti firemních procesů s účetnictvím má možnost velice rychle reagovat na úzká místa.
LOGmanager zajišťuje provoz pro sběr strojových dat z jakéhokoliv zdrojového systému v Nemocnici Jihlava. Systém jednoduše a přehledně poskytuje informace a zasílá alerty dle požadavků administrátorů ICT.
Studie proveditelnosti a eliminační analýza rizik APTP pro společnost Slovnaft a.s.
Zákazník získal ucelený materiál k posouzení realizovatelnosti projektu nakládky železničních cisteren včetně jeho přínosů, ale také možných rizik. A to včetně odhadu harmonogramu přípravy, realizace a indikativních rozpočtů..
Služba pokročilého bezpečnostního dohledu významně zvyšuje obranu proti neustále rostoucímu kybernetickému nebezpečí, urychluje nápravu a přispívá k obnově důvěryhodnosti IT zdrojů společnosti.
Komplexní správa stanic a serverů pomocí MS ECM pro Magistrát města Brna
Zákazník získal moderní řešení integrující IT správu a antivirovou ochranu. Došlo ke zrychlení a automatizaci řízení celého životního cyklu koncových stanic i serverů, ušetření času a nákladů a zajištění bezpečného prostředí.
Řešení pro neziskovou organizaci na platformě Dynamics 365 pro SOS dětské vesničky
Nový agendový systém podporuje veškeré klíčové interní procesy. Řešení se vyznačuje jednoduchým ovládáním a umožňuje maximální přístup k uloženým datům celému fundraisingovému týmu.
Bezpečnostní dohled v Palivovém kombinátu Ústí, s. p.
Služba umožňuje zákazníkovi sledování síťového provozu, zvyšuje bezpečnost jeho prostředí a zajišťuje archivaci za účelem zpětného dohledávání. V případě incidentu umožňuje jeho rychlé odhalení a reakci téměř v reálném čase.
Bezpečnostní dohled pro Kofola ČeskoSlovensko a.s.
Společnost Kofola významně zvýšila svoji bezpečnost, aniž by musela investovat do implementace robustních softwarových systémů, hledat či vychovávat security specialisty a řešit jejich zastupitelnost.
Zajištění kybernetické bezpečnosti - SIEM pro Státní ústav pro kontrolu léčiv
Významná zakázka v oblasti bezpečnostního managementu a monitoringu s použitím produktu IBM QRadar SIEM. Zakázka obsahovala analýzu a návrh architektury, instalaci, implementaci, školení a dokumentaci.
Mobilní aplikace Dynamics NAV pro WMS a výrobu ve společnosti HENNLICH s.r.o.
Nové řešení přineslo nové moderní technologie s jednotným rozhraním a zefektivnilo procesy skladu i výroby. S nasazením mobilní aplikace Dynamics NAV došlo také k celkové reorganizaci skladových prostor.
Provoz IT infrastruktury a její rozvoj je pro zákazníka zabezpečován plně interním manažerem z AUTOCONTu. IT oddělení činí dva vlastní zaměstnanci, kteří se soustředí na podporu informačního systému a provoz e-shopu.
Zákazníkovi jsme mimo dodání, instalaci a následný servis umožnili pro celorepublikovou síť lékáren sjednocení a plné řízení distribuce jeho marketingových informací z jednoho místa.
Microsoft Office 365 přináší velké výhody pro Statutární město Brno
Díky řešení došlo ke sjednocení uživatelských přístupů napříč jednotlivými městskými částmi. To přineslo řadu výhod, jako snížení administrativní náročnosti nebo možnost sledování počtu a struktury přidělených licencí.
Migrace Active Directory ve Třineckých železárnách
S přechodem Active Directory, souborových služeb a dalších částí infrastruktury na vyšší verzi operačního systému Windows Server 2016 se podařilo mimo jiné zvýšit efektivitu správy a zlepšit bezpečnost.
Provoz infrastruktury pro Lázně Františkovy Lázně a.s.
Zákazníkovi zajištujeme komplexní starost o IT celé skupiny, vlastní IT oddělení má již jen 2 stále zaměstnance. Jedna z firem si navíc pořídila AC Privátní cloud pro možnost sdílet centrální IT infrastrukturu skupiny a licence.
AutoCont převzal kompletní správu o IT této výrobní firmy v ČR a Polsku. Zákazník získal jednoznačné provozní náklady s garantovanou úrovní služeb, přenesení rizik na poskytovatele IT služeb a rychlé řešení požadavků na IT.
Kancelář třetího tisíciletí díky hybridnímu cloudu pro Českomoravskou distribuci s.r.o.
Díky hybridnímu cloud řešení došlo k zjednodušení pracovních postupů zaměstnanců zákazníka, kteří mají k dispozici jasnou metodiku práce s firemní elektronickou komunikací, uchováváním a zpracováním dokumentů.
Nasazení Microsoft Dynamics AX ve společnosti Baťa, a.s.
Nový informační systém umožňuje větší výběr obuvi v prodejnách, jelikož obsluhuje rutinní činnosti a díky tomu je možné se více věnovat klíčovým aktivitám rozvoje velkoobchodní spolupráce s partnery.
Spolehlivé a flexibilní doručování mailingů díky MS Azure pro společnost Clever Monitor
S využitím cloudových služeb došlo k výraznému snížení reakční doby, zkrácení času na operativní deployment, snížení nákladů na administraci IT a DevOps.
Implementace Dynamics 365 for Sales ve společnosti ENGIE
Zákazník získal vhodný nástroj k podpoře firemní strategie v oblasti řízení vztahů se zákazníky. Řešení běží v cloudu jako služba, díky čemuž je možné přistupovat k aktuálním informacím kdykoliv a odkudkoliv.
Informační systém Dynamics 365 pro agenturu CzechInvest
Díky nasazení systému se usnadnil přístup k informacím napříč celou agenturou, informace jsou snadno dostupné a lze k nim přistupovat odkudkoliv. Řešení umožňuje jednotnou podporu a přináší úspory.
Elektronizace faktur přinesla mimo jiné zrychlení zpracování faktur o 40 %, roční úsporu 500 000 Kč a přitom návratnost investice do 3 let. Zvoleno bylo kompletní digitalizační řešení pokrývající celý životní cyklus dokumentu.
Digitalizace dodavatelských faktur pro CPI Services, a.s.
Zákazníkovi jsme vyřešili problematiku narůstajícího počtu papírových dokumentů pomocí digitalizačního řešení. Dodané řešení pokrývá celý životní cyklus dokumentu od jeho naskenování až po samotné uložení.
Biometrické podepisování na prodejně i v terénu pro GIENGER spol. s.r.o.
Řešení odstranilo nutnost skenování a archivace papírových dodacích listů. Slouží jak na provozovnách, tak ve formě mobilní aplikace, také řidičům zajišťujícím rozvoz zboží v terénu.
Servisní smlouva v režimu "Jsme Vaše IT" u zákazníka pokrývá kompletní převzetí IT pod správu AUTOCONTu. Před podpisem smlouvy proběhla detailní analýza aktuálního stavu a byla vytvořena dokumentace IT infrastruktury.
Řešení vizuálního managementu ve výrobě společnosti PULS investiční s.r.o.
Díky zavedení vizuálního managementu mají uživatelé dokumenty přístupné v aktuální podobě přímo ve výrobě a mohou s nimi pracovat na zobrazovacím zařízení, které funguje na podobném principu jako tablet.
Virtualizace desktopů umožňuje z jednoho místa efektivně spravovat velké množství koncových stanic, prakticky okamžitě reagovat na změny výuky a zajistit vysokou dostupnost a bezpečnost uživatelských systémů a aplikací.
Chcete se udržet v obraze o možnostech aktuálních podnikových IT technologií a hledáte na to čas? Využijte vhodných okamžiků, sledujte a poslouchejte AC Audiostory ve své oblíbené aplikaci.
Používáme identifikátory cookies, které jsou nezbytné pro funkčnost webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využitím i dalších typů cookies pro statistické měření návštěvnosti či přizpůsobování obsahu a cílení marketingu dle toho, co vás zajímá.
Takto udělený souhlas lze později kdykoliv odvolat či nastavit dle svých preferencí. To nabízí volba „Nastavení cookies“, kde jsou i podrobnější informace k celé problematice.