ACtive Helpdesk

Řiďte tok požadavků zadaných zaměstnanci přímo v Teams pomocí aplikace ACtive Helpdesk.

Požadavky přehledně v Teams

  • Koncentruje dotazy z kanálů jednoho či více týmů Teams.
  • Pracovníci podpory přebírají jednotlivé požadavky, snadno se prokliknou na originální dotaz přímo do týmu.
  • V aplikaci k požadavku nastavují stav řešení či eskalují požadavek na další úroveň podpory, často kladené dotazy mohou posunout na zpracování do FAQ.
  • Přímo z aplikace dotaz zodpoví. Automaticky dojde k vložení zmínky na autora dotazu, ten je tedy okamžitě informován o odpovědi.
  • Zodpovězením dotazu je požadavek uzavřen, v případě, že je nutné upřesnit znění požadavku či doplnit další údaje, je požadavek ponechán jako rozpracovaný v aplikaci k dalšímu zpracování.

Další zdroje požadavků

Řešení je možné modifikovat i pro další zdroje požadavků. Tím mohou být e-mailové požadavky zasílané na konkrétní e-mailovou adresu či požadavky zadávané prostřednictvím formuláře ve Forms.

Přínosy řešení

  • Umístění podpory do týmu v Teams, kde se zaměstnanci běžně pohybují – odstranění bariéry v kladení dotazů
  • Řízení toku požadavků pro pracovníky podpory
  • Zrychlení vyřizování požadavků

Kontaktujte nás

Napište nám! Jsme odborníci na informační systémy a aplikace a pomůžeme vám najít vhodné řešení nejen pro vaše obchodní aktivity. Kontaktujte AC specialistu pro tuto oblast na emailu pas@autocont.cz.

Chcete více informací?