Power Virtual Agents
Zvyšte produktivitu s chatovacími roboty využívajícími umělou inteligenci.
Vyšší produktivita pomocí chatbotů
Zvyšte produktivitu nebo rychle reagujte na potřeby svých zákazníků a zaměstnanců jednoduchým vytvářením inteligentních chatovacích robotů. Vytvořte roboty, kteří dokončují akce pomocí Power Automate a integrujte je s datovými zdroji dat pomocí předem připravených konektorů Microsoft Power Platform. Není třeba žádné kódování, ani zkušenost s umělou inteligencí.
Uvolněte čas zaměstnanců integrací chatovacích robotů do produktů a služeb, které používáte každý den. Automatizujte časté dotazy pro operace HR nebo service desku a poté je nasaďte do různých kanálů včetně Microsoft Teams.
Snižte neproduktivní čas na minimum, nechte rutinu vyřizovat chatbot – to je to nejjednodušší, co pro vás může udělat.
Zapojte zákazníky
Nasazujte inteligentní chatovací roboty, které využívají pokročilé zpracování přirozeného jazyka k poskytování osobní péče o zákazníky a zaměstnance ve velkém měřítku.
Transformujte způsob, jakým vaše firma komunikuje. Dejte zaměstnantům nástroje, aby mohli vytvářet chatovací roboty a rychle automatizovat často kladené otázky zákazníků a běžné obchodní procesy bez dalších poplatků.
Získejte návrhy, jaká témata se mají budovat, vytvářejte bohaté, personalizované konverzace pomocí porozumění přirozenému jazyku a extrakce entit a sledujte a vylepšujte výkon svého chatovacího robota pomocí umělé inteligence a přehledů založených na datech.
Chatbot v Teams
Chatboti za nás mohou zodpovědět nejčastější otázky, ale také získávat informace, nebo řešit běžné úkony jako například vytvořit záznam, ale i schvalovat různé věci.
K čemu konkrétně takový chatbot v aplikaci Microsoft Teams může sloužit?
- Odpovídat na otázky kladené vašimi zaměstnanci nebo členy týmu.
To se aktuálně hodí pro časté otázky ohledně hygienických opatření v kancelářích nebo povinném testování zaměstnanců. - Pomoct personálnímu oddělení s často kladenými otázkami.Ty mají často nováčci v týmu s tím, na koho se mohou obrátit ohledně mezd a techniky, nebo jak se mohou registrovat na školení.
- Nasměrovat na správný formulář nebo žádanky. Využíváte žádanky o dovolenou, pracovní cestu nebo nákup vybavení? Chatbot pomůže zaměstnancům najít správný formulář a žádanku. A také jej dokáže díky odpovědím na přesné otázky vyplnit spolu se zaměstnancem.
- Urychlit řešení technických potíží s IT oddělením. Když nemáte ve firmě interní helpdesk může být právě chatbot velkým pomocníkem. Automaticky může odpovídat na nejčastější technické dotazy například k certifikační politice. Také jej lze využít pro zadávání incidentů nebo požadavků, kdy chatbot získává informace o problému a následně je uloží a odešle.
Kontaktujte nás
Napište nám! Jsme odborníci na informační systémy a aplikace a pomůžeme vám najít vhodné řešení nejen pro vaše obchodní aktivity. Kontaktujte AC specialistu pro tuto oblast na emailu pas@autocont.cz.
Přínosy
- Snadná tvorba chatovacích robotů
- Zlepšení komunikace se zákazníky
- Jednoduchá úprava stávajících robotů bez nutnosti kódování
- Možnost využití v Microsoft Teams pro interní účely