Microsoft Dynamics 365 Commerce
Poskytněte svým zákazníkům osobní, bezproblémový a unikátní zážitek z nákupů bez ohledu na prodejní kanál.
Maloobchod pod kontrolou
Microsoft Dynamics 365 Commerce je komplexní řešení pro středně velké a velké maloobchodníky, kteří potřebují řídit více prodejních kanálů, prodejních míst, provoz maloobchodu, e-commerce, merchandising, plánování podnikových zdrojů a mnoho dalších.
Síla Microsoft Dynamics 365 Commerce spočívá v soudržnosti toho, jak jsou kanály spojeny. Přestože je každý pracovní prostor určen pro jiný úkol, Microsoft Dynamics 365 Commerce poskytuje odpovídající základnu pro všechny procesy a prodejní kanály.
Podpora obchodu
Poskytujte výjimečné zážitky napříč tradičními i rozvíjejícími se kanály nebo napříč různými obchodními modely, scénáři a osobnostmi. Propojte digitální, in-store a back-office operace na skutečně jednotné obchodní platformě.
Správa kanálů
Microsoft Dynamics 365 Commerce umožňuje spravovat procesy různých maloobchodních jednotek - kamenných obchodů, e-shopů či call center. Každý takový obchod může mít své vlastní platební metody, způsoby dodání, cenové skupiny, účty příjmů a výdajů, pokladny či zaměstnance. V každé maloobchodní jednotce lze prodávat odlišný sortiment a definovat ceny a slevy specifické pro dané produkty.
Věrnost a loajalita
Pro udržení loajality zákazníků nabízí Microsoft Dynamics 365 Commerce sadu nástrojů pro tvorbu personalizovaných oznámení a nabídek, které usnadňují nakupování, věrnostních a bonusových programů, dárkových karet a speciálních slevových akcí.
Pokročilé analytické nástroje
Microsoft Dynamics 365 Commerce využívá sílu strojového učení a umožňuje tak vytvářet prediktivní, optimalizované a personalizované pohledy, které managementu pomáhají řídit růst a zvyšovat ziskovost společnosti. Přehledné vizualizace jsou dostupné na jakémkoli zařízení, ať je online nebo offline.
Nákupní chování
Díky neustálé analýze nákupního chování zákazníků umožňuje Microsoft Dynamics 365 Commerce identifikovat produkty a služby, které naplňují jejich potřeby ještě před samotným nákupem. Řešení pro maloobchod umožňuje navíc sledovat výkonnost prodeje a řídit marži v reálném čase napříč různými úrovněmi organizační hierarchie.
Merchandising
Microsoft Dynamics 365 Commerce umožňuje optimalizovat sortiment na základě sezonní poptávky a nabídky konkurence. Díky centrálnímu sledování celého sortimentu lze velice jednoduše zařadit jednotlivé produkty do vhodných prodejních kanálů a za správné ceny.
Operace na prodejně
Zaměstnanci na prodejně mohou díky Microsoft Dynamics 365 Commerce jednoduše zpracovávat obchodní transakce a provádět klientské aktivity, stejně jako řídit každodenní provoz a správu zásob prostřednictvím mobilních zařízení kdekoli na prodejně.
Řízení pracovních sil
Pro většinu maloobchodníků jsou náklady na maloobchodní zaměstnance významnou součástí provozních nákladů. Microsoft Dynamics 365 Commerce umožňuje řídit vícesměnný provoz, spravovat požadavky na absenci a flexibilně upravovat prodejní tým v rámci pracovního kalendáře.
Řízení maloobchodu
Microsoft Dynamics 365 Commerce lze snadno využít k řízení řetězce obchodů jako jednoho podniku. Řídí denní provoz a sleduje infor-mace o prodeji pro každý obchod v řetězci. Funkce Retail Scheduler koordinuje komunikaci mezi centrálou a dalšími obchodními jednotkami. Maloobchodní ústředí může být použito s jakýmkoliv POS nebo jakýmkoliv e-shopem, který může přijímat a přenášet požadovaná data.
Microsoft Dynamics 365 Commerce jsou podporovány dva různé systémy point of sale (POS). Cloud POS lze používat
na mobilních zařízeních provozovaných v cloudovém prostředí, zatímco moderní POS lze provozovat přímo na zařízeních prodejen, jako jsou počítače, tablety a telefony pro zpracování prodejních transakcí, objednávek zákazníků a každodenních operací.
Samozřejmostí jsou další komponenty, jako server pro přístup k informacím na maloobchodní centrále, hardwarová stanice pro komunikaci mezi různými zařízeními, sada funkcí pro podporu offline prodeje, podpora obchodní logiky napříč prodejními kanály a mnoho dalších.
Řešené oblasti systému:
- Maloobchodní centrála
- Řízení sortimentu a cen
- Maloobchodní POS
- Maloobchodní server
- Hardware a periferie
- Retail Store Scale Unit
- Commerce Run Time
- Správa prodejních kanálů
- E-commerce platforma
- Řízení operací na prodejně
- Řízení pracovních sil
Kontaktujte nás
Napište nám! Jsme odborníci na informační systémy a aplikace a pomůžeme vám najít vhodné řešení nejen pro vaše obchodní aktivity. Kontaktujte AC specialistu pro tuto oblast na emailu pas@autocont.cz.
Přínosy
- Komplexní řešení pro oblast maloobchodu na platformě Microsoft Dynamics 365
- Koordinace komunikace mezi maloobchodní centrálou a obchodními jednotkami
- Podpora běžných rutinních maloobchodních operací
- Snadná správa širokého portfolia prodejních kanálů i prodejních míst
- Široké spektrum nástrojů pro tvorbu personalizovaných oznámení a nabídek
- Pokročilé analytické nástroje s prvky strojového učení
- Možnost nestálého monitorování nákupního chování zákazníků a identifikace top produktů a služeb
- Optimalizace sortimentu na základě sezonní poptávky a nabídky konkurence
- Podpora mobilních zařízení
- Podpora moderních a cloudových POS