ACtive Workflow

Potřebujete chytré řešení pro rychlé a adresné schvalování objednávek, smluv, faktur či jiných firemních dokladů? A to včetně napojení na rozpočty oddělení, týmů nebo projektů i včetně kontroly jejich čerpání?

Evidence všech dokumentů na jednom místě

Trápí vás otázky typu, kde je ta smlouva či kolik faktur k ní ještě bude? Nebo je ta faktura již schválená pro platbu a nepřečerpali jsme rozpočet? Zjednodušte si to. Řešte vše automatizovaně, inteligentně a hlavně bezpečně. Poskytněte vašim zaměstnancům aplikaci pro usnadnění celého schvalovacího procesu. A to vše s automatickým párováním na rozpočet, díky čemuž bude vše adresné a pod kontrolou.

Snadno tak zjistíte, které faktury patří ke kterým smlouvám a objednávkám. Nikdy se vám dokumenty neztratí a přístup k nim budou mít pouze ti, kteří mají oprávnění.

Rozpočet pod kontrolou

Na jedno kliknutí získáte přehled o aktuálním čerpání rozpočtu a o jeho výhledu na základě plánovaných objednávek, plynoucích ze smluv pro konkrétní oddělení nebo celou společnost.

Snadné schvalování

O každé změně stavu nad dokumenty je odpovědný zaměstnanec okamžitě informován notifikací, a tak nikdy nedojde k prodlevám ve schválení kvůli špatné informovanosti. Samotné schválení nebo vrácení dokumentu může provést uživatel přímo z mobilu kdykoliv a odkudkoliv.

Aplikaci je možné napojit na moderní ERP systémy v oblasti seznamu dodavatelů, rozpočtů, objednávek, smluv a faktur a procesy ještě více automatizovat.
Systém může ale fungovat plnohodnotně i bez tohoto napojení, rozpočet jednoduše importujete do aplikace a čerpání budete mít i tak pod dohledem.

Proces a průběh schvalování v aplikaci je možné rychle upravit tak, aby vyhovoval dané společnosti, s možností úprav číselníků, dodavatelů, schvalovatelů a dalších parametrů. A to i pro více společností v rámci skupiny. Díky možnostem nastavení nejsou ani specifické schvalovací procesy žádnou překážkou.

Geniální podniková řešení

Proč je toto, ale i další aplikace AUTOCONT na platformě Microsoft PowerApps tak geniální?

  • Jsou vytvořeny na základě reálných potřeb společností pro danou oblast a proces.
  • Přináší možnost snadného rozšíření, a tedy budou růst spolu s vaším podnikáním.
  • Je snadné je upravit a škálovat tak, aby odpovídaly přesným požadavkům a aktuální situaci.
  • Jejich nasazení do reálného využívání ve firmě není proces několika měsíců, ale dní.

Jsou zabezpečené díky platformě Microsoft Power Apps.

Kontaktujte nás

Napište nám! Jsme odborníci na informační systémy a aplikace a pomůžeme vám najít vhodné řešení nejen pro vaše obchodní aktivity. Kontaktujte AC specialistu pro tuto oblast na emailu pas@autocont.cz.

Přínosy

  • Online systém dostupný odkudkoliv z jakéhokoliv zařízení
  • Automatizace interního oběhu dokumentů
  • Standardizace procesu schvalování smluv, objednávek a faktur
  • Standardizace a sjednocení procesu evidence dokumentů
  • Přehledná komunikace nad schvalováním
  • Hlídání čerpání budgetu v jednotlivých kategoriích
  • Úspora času a zvýšení efektivity celého procesu schválení
  • Snadná a rychlá implementace
  • Intuitivní uživatelské rozhraní
  • Možnost úpravy a rozšíření dle potřeb zákazníka
Chcete více informací?