ACtive Service Desk

Zákaznický servis je nikdy nekončící proces s dostatkem prostoru pro optimalizaci.

Řízení zákaznického servisu

V roli zákazníka každý očekává dokonalost. Schopnost reagovat, přesnost a kvalita jsou snadno vnímatelné, ale hůře dosažitelné. Důvěra se těžce buduje, ale rychle ji můžeme ztratit. Výsledky a vysokou úroveň servisu však lze dosáhnout a zdroje lze spravovat pomocí efektivních nástrojů a procesů. A správného myšlení.

ACtive ServiceDesk zajišťuje efektivní řízení zákaznického oddělení, servisních požadavků a práci v terénu. Zajišťuje každodenní agendu, práci z terénu a sdílení informací napříč firmou.

Pokrývá celý proces řešení servisních požadavků, od jejich vytvoření, přes řízení realizace včetně plánování kapacit, až po úspěšné uzavření.

Spokojení zákazníci

Plánování
Obousměrná integrace s Microsoft Exchange umožňuje naplánovat vaše servisní techniky a zdroje. Sledování přidělení činností je jednodušší než dříve, protože rezervace jsou k dispozici jak v kalendáři aplikace Outlook, tak v Plánovacím kalendáři (ACTIVE Service Desk).

Správce procesů
Můžete použít předdefinovanou sadu obchodních procesů spojených s toky obchodních případů, dynamicky pro konkrétní oddělení nebo pro konkrétní smlouvu. To vám pomůže spravovat všechny vaše oddělení a zákazníky samostatně.

Řízení
Víceúrovňová SLA vám umožní snadno upravit vaše služby pro každého zákazníka. Dvouúrovňová struktura smluv o poskytování služeb zvyšuje flexibilitu, kterou potřebujete. Konfigurace procesu na úrovni shody zajišťuje, že máte své činnosti pod kontrolou.

Správa aktiv a zákazníků pod kontrolou

Řízení aktiv
Převezměte kontrolu nad správou životního cyklu a registrem všech aktiv. Aktiva mohou být propojena s několika sklady, takže můžete řídit proces přenosu mezi nimi. Pokročilá správa zabezpečení skladů a aktiv spolu s pokročilým vymezením rolí zajišťuje odpovídající kontrolu.

Preventivní údržba
Systém sleduje servisní intervaly a časy. Automaticky generuje pravidelné záznamy o případech a pracovních příkazech, aby se splnily potřeby preventivní údržby. Navíc vytváří automatické rezervace podle (pracovního) nastavených požadavků v kalendáři. Dynamická tvorba názvu a popisu je nutností!

Správce oznamování
Správce oznámení pomáhá zapamatovat si vše. Připomíná podstatné vám, vašemu týmu nebo vašim zákazníkům. Uživatelsky přívětivá nastavení jsou k dispozici pro různé události. Konfigurujte podmínky, vytvářejte dynamické zprávy, upravujte časovou periodicitu a mnohem více! Odesílejte e-mail nebo SMS okamžitě nebo po určité době.

Informace pro snadnou komunikaci

Portální a zjednodušená mobilní app
Uživatelsky přívětivý vícejazyčný portál vás provede celým procesem. Chcete-li vytvořit nový případ pomocí katalogu služeb, spravovat jej nebo sledovat aktuální stav. Prohlížet historii komunikace. Řešením je zjednodušená mobilní aplikace bez náročných procesů. Stačí prohledat servisní protokol, požádat zákazníka o podpis a nahrát jej do systému.

Pohotovostní údržba
Úroveň pohotovosti můžete konfigurovat variabilně. After Hour Service pokrývá podporu L1 mimo pracovní dobu (24x7), definování časů pohotovosti a odbornost uživatelů, kteří jsou v pohotovosti. Zajišťuje automatické vytváření rezervací. Můžete definovat pohotovost pro konkrétní oddělení nebo jen pro konkrétní dohodu. Řešení je připojeno ke Správci oznámení.

E-response
Snadná komunikace nejen s vašimi zákazníky, ale s ostatními servisními částmi lze snadno konfigurovat pomocí E-response v kombinaci se Správcem oznámení. E-response zajišťuje čtení dat ze strukturovaných e-mailů a jejich kopírování do záznamů v systému.

Technologie přinášejí spoustu možností

ACTIVE Service Desk je postaven na špičkových produktech Microsoft Dynamics 365: Customer Service a Field Service. Tyto aplikace poskytují základ, který je obohacen našimi zkušenostmi získanými z více než dvou desetiletí budování podnikových aplikací pro naše zákazníky.

Microsoft Dynamics 365 je zaměřen na zákazníky. Díky doplňkové sadě aplikací lze pokrýt téměř všechny potřeby zákazníků a zaměřit se pouze na to, co je důležité. Microsoft Dynamics 365 se hladce integruje s nejnovějšími technologiemi, jako jsou Cognitive Services nebo Microsoft HoloLens, vytváří tak prostor pro vylepšení a konkurenční výhodu.

Přínosy

  • Online systém dostupný odkudkoliv z jakéhokoliv zařízení
  • Nativní a uživatelsky konfigurovatelný reporting
  • Standardizace servisních procesu na základě ITIL
  • Snadná správa servisních požadavků
  • Úspora času a zvýšení efektivity servisního týmu
  • Podpora servisu v terénu díky mobilní aplikaci
  • Snadná a rychlá implementace
  • Intuitivní uživatelské rozhraní
  • Možnost úpravy a rozšíření dle potřeb zákazníka
  • Synchronizace s Microsoft Outlook
Zájem ?