ACtive Service Desk
Zákaznický servis je nikdy nekončící proces s dostatkem prostoru pro optimalizaci.
Řízení zákaznického servisu
V roli zákazníka každý očekává dokonalost. Schopnost reagovat, přesnost a kvalita jsou snadno vnímatelné, ale hůře dosažitelné. Důvěra se těžce buduje, ale rychle ji můžeme ztratit. Výsledky a vysokou úroveň servisu však lze dosáhnout a zdroje lze spravovat pomocí efektivních nástrojů a procesů. A správného myšlení.
ACtive ServiceDesk zajišťuje efektivní řízení zákaznického oddělení, servisních požadavků a práci v terénu. Zajišťuje každodenní agendu, práci z terénu a sdílení informací napříč firmou.
Pokrývá celý proces řešení servisních požadavků, od jejich vytvoření, přes řízení realizace včetně plánování kapacit, až po úspěšné uzavření.
Spokojení zákazníci
Plánování
Obousměrná integrace s Microsoft Exchange umožňuje naplánovat vaše servisní techniky a zdroje. Sledování přidělení činností je jednodušší než dříve, protože rezervace jsou k dispozici jak v kalendáři aplikace Outlook, tak v Plánovacím kalendáři (ACTIVE Service Desk).
Správce procesů
Můžete použít předdefinovanou sadu obchodních procesů spojených s toky obchodních případů, dynamicky pro konkrétní oddělení nebo pro konkrétní smlouvu. To vám pomůže spravovat všechny vaše oddělení a zákazníky samostatně.
Řízení
Víceúrovňová SLA vám umožní snadno upravit vaše služby pro každého zákazníka. Dvouúrovňová struktura smluv o poskytování služeb zvyšuje flexibilitu, kterou potřebujete. Konfigurace procesu na úrovni shody zajišťuje, že máte své činnosti pod kontrolou.
Správa aktiv a zákazníků pod kontrolou
Řízení aktiv
Převezměte kontrolu nad správou životního cyklu a registrem všech aktiv. Aktiva mohou být propojena s několika sklady, takže můžete řídit proces přenosu mezi nimi. Pokročilá správa zabezpečení skladů a aktiv spolu s pokročilým vymezením rolí zajišťuje odpovídající kontrolu.
Preventivní údržba
Systém sleduje servisní intervaly a časy. Automaticky generuje pravidelné záznamy o případech a pracovních příkazech, aby se splnily potřeby preventivní údržby. Navíc vytváří automatické rezervace podle (pracovního) nastavených požadavků v kalendáři. Dynamická tvorba názvu a popisu je nutností!
Správce oznamování
Správce oznámení pomáhá zapamatovat si vše. Připomíná podstatné vám, vašemu týmu nebo vašim zákazníkům. Uživatelsky přívětivá nastavení jsou k dispozici pro různé události. Konfigurujte podmínky, vytvářejte dynamické zprávy, upravujte časovou periodicitu a mnohem více! Odesílejte e-mail nebo SMS okamžitě nebo po určité době.
Informace pro snadnou komunikaci
Portální a zjednodušená mobilní app
Uživatelsky přívětivý vícejazyčný portál vás provede celým procesem. Chcete-li vytvořit nový případ pomocí katalogu služeb, spravovat jej nebo sledovat aktuální stav. Prohlížet historii komunikace. Řešením je zjednodušená mobilní aplikace bez náročných procesů. Stačí prohledat servisní protokol, požádat zákazníka o podpis a nahrát jej do systému.
Pohotovostní údržba
Úroveň pohotovosti můžete konfigurovat variabilně. After Hour Service pokrývá podporu L1 mimo pracovní dobu (24x7), definování časů pohotovosti a odbornost uživatelů, kteří jsou v pohotovosti. Zajišťuje automatické vytváření rezervací. Můžete definovat pohotovost pro konkrétní oddělení nebo jen pro konkrétní dohodu. Řešení je připojeno ke Správci oznámení.
E-response
Snadná komunikace nejen s vašimi zákazníky, ale s ostatními servisními částmi lze snadno konfigurovat pomocí E-response v kombinaci se Správcem oznámení. E-response zajišťuje čtení dat ze strukturovaných e-mailů a jejich kopírování do záznamů v systému.
Technologie přinášejí spoustu možností
ACTIVE Service Desk je postaven na špičkových produktech Microsoft Dynamics 365: Customer Service a Field Service. Tyto aplikace poskytují základ, který je obohacen našimi zkušenostmi získanými z více než dvou desetiletí budování podnikových aplikací pro naše zákazníky.
Microsoft Dynamics 365 je zaměřen na zákazníky. Díky doplňkové sadě aplikací lze pokrýt téměř všechny potřeby zákazníků a zaměřit se pouze na to, co je důležité. Microsoft Dynamics 365 se hladce integruje s nejnovějšími technologiemi, jako jsou Cognitive Services nebo Microsoft HoloLens, vytváří tak prostor pro vylepšení a konkurenční výhodu.
Kontaktujte nás
Napište nám! Jsme odborníci na informační systémy a aplikace a pomůžeme vám najít vhodné řešení nejen pro vaše obchodní aktivity. Kontaktujte AC specialistu pro tuto oblast na emailu pas@autocont.cz.
Přínosy
- Online systém dostupný odkudkoliv z jakéhokoliv zařízení
- Nativní a uživatelsky konfigurovatelný reporting
- Standardizace servisních procesu na základě ITIL
- Snadná správa servisních požadavků
- Úspora času a zvýšení efektivity servisního týmu
- Podpora servisu v terénu díky mobilní aplikaci
- Snadná a rychlá implementace
- Intuitivní uživatelské rozhraní
- Možnost úpravy a rozšíření dle potřeb zákazníka
- Synchronizace s Microsoft Outlook