ACtive Recepce
Jak efektivně řešit distribuci přijaté a odeslané pošty z několika recepcí v různých lokalitách? Odpověď nabízí naše aplikace, která řeší administrativní provoz recepce, ale i komunikaci s osobou, které je pošta adresována.
Pošta pod dohledem
Část aplikace pro recepční funguje na principu podatelny na počítači nebo tabletu. Doručená pošta je zaevidována do aplikace s informacemi pro koho je určena, kdo ji odeslal, případně zda je nutné ji převzít proti podpisu. Recepční odešle příjemci notifikační zprávu s výzvou k vyzvednutí. Adresáta okamžitě o nové poště informuje notifikace z mobilní aplikace, přes kterou může odpovědět recepční nebo rovnou potvrdit převzetí, pokud je přiložen scan zásilky. Tak se mohou příjemce a recepční domluvit na přeposlání, odložení na stůl nebo vrácení odesílateli v případě, že se jedná o nevyžádanou zásilku.
V případě distribuce zpráv z datové schránky je pošta vložena jako příloha a aplikace samozřejmě respektuje nastavení oprávnění jednotlivých zaměstnanců, kteří na tyto zprávy mohou nahlížet.
Stejně přehledná je i agenda pošty, kterou chtějí zaměstnanci přes recepce odeslat. Recepční zaeviduje požadavek na odeslání a zaměstnanec je pak informován o stavu vyřízení jeho požadavku.
Přehledná evidence
Komunikace a všechny informace jsou uchovávané u konkrétní zásilky, díky čemu je předávání agendy mezi recepčními snadné a nic se neztratí. Aplikace přináší recepčním užitečného pomocníka při denním řešení evidence pošty a její distribuci, snižuje administrativní zatížení spojené s informováním adresátů a v neposlední ředě přispívá k eliminaci zbytečného přeposílání po pobočkách společnosti.
Geniální podniková řešení
Proč je toto, ale i další aplikace AUTOCONT na platformě Microsoft PowerApps tak geniální?
- Jsou vytvořeny na základě reálných potřeb společností pro danou oblast a proces.
- Přináší možnost snadného rozšíření, a tedy budou růst spolu s vaším podnikáním.
- Je snadné je upravit a škálovat tak, aby odpovídaly přesným požadavkům a aktuální situaci.
- Jejich nasazení do reálného využívání ve firmě není proces několika měsíců, ale dní.
- Jsou zabezpečené díky platformě Microsoft Power Apps.
Kontaktujte nás
Napište nám! Jsme odborníci na informační systémy a aplikace a pomůžeme vám najít vhodné řešení nejen pro vaše obchodní aktivity. Kontaktujte AC specialistu pro tuto oblast na emailu pas@autocont.cz.
Přínosy
- Online systém dostupný odkudkoliv z jakéhokoliv zařízení
- Standardizace procesu distribuce napříč všemi recepcemi
- Přehledná komunikace nad danou zásilkou
- Úspora času a zvýšení efektivity backoffice týmu
- Možnost přiložení scanu nebo fotky k zásilce
- Snadná a rychlá implementace
- Intuitivní uživatelské rozhraní
- Možnost úpravy a rozšíření dle potřeb zákazníka