ACtive CRM
Podpořte svůj obchodní tým efektivním online CRM systémem.
ACtive CRM
ACtive CRM zajišťuje efektivní řízení obchodního týmu, obchodních příležitostí a jejich priorit. Zajišťuje každodenní agendu, práci z terénu, nabízí práci přímo z Outlooku a sdílení informací napříč firmou.
ACtive CRM je nástroj pro řízení vztahů se zákazníky, včetně správy a udržování databáze kontaktů a historie komunikace s kontaktem. Pokrývá celý obchodní proces, od identifikace potenciálního zájmu, až po úspěšné uzavření příležitosti. Přizpůsobitelné a přehledné dashboardy poskytují okamžitý přehled nad obchodními příležitostmi i vytížením obchodního týmu.
Kontakty a activity management
Všechny obchodní informace jsou díky ACtive CRM na jednom místě. Integrace s databází ARES urychluje zadávání údajů a pravidla pro vyhledávání duplicitních dat předchází nepořádku ve vaší databázi. Grafické znázornění hierarchie obchodních vztahů a kontaktů poskytuje ucelený přehled o zákaznících i kontaktních osobách.
Maily, schůzky a další aktivity jsou k dispozici v kalendáři ACtive CRM i v kalendáři aplikace Outlook.
Sledování vytížení obchodního týmu i realizovaných aktivit u daného obchodního vztahu je jednodušší než kdy dříve. Historie aktivit je dostupná přímo u obchodního vztahu, kontaktu, leadu či příležitosti a poskytuje okamžitý přehled i historickou evidenci celé komunikace. Schůzky, emaily i úkoly jsou k dispozici v ACtive CRM i v kalendáři aplikace Outlook.
Evidenční systém je vytvořen v souladu s GDPR legislativou a uživateli umožňuje evidovat jednotlivá oprávnění ke zpracování konkrétních osobních údajů. ACtive CRM intuitivně upozorní na evidenci informací bez oprávnění a snadno umožní přidat patřičný právní důvod. Rychlý export evidovaných informací nebo dynamická anonymizace jsou nedílnou součástí řešení.
Řízení obchodu
Díky ACtive CRM získáte přehled nad potenciálními zákazníky a nad průběhem jednotlivých obchodních příležitostí. Díky optimalizovaným formulářům a standardizovaným procesům a postupům budete vědět, jak se vašemu obchodnímu týmu daří a jaká je vaše obchodní „pipeline“ pro příští období.
U každého obchodního vztahu je k dispozici grafická reprezentace příležitostí a s nimi spojených aktivit. Rychlé zjištění odhadovaných výnosů z příležitostí, aktualizace fáze obchodního procesu nebo odhad pravděpodobnosti získání nových zakázek provedete na jedno kliknutí.
Nastavení cílů a reporting
ACtive CRM umožňuje nastavit cílové výnosy na zvolené období pro konkrétního obchodníka a poskytuje tak, v reálném čase, informace nejen o plnění cílů, ale také o výkonnosti celého obchodního týmu.
Systém zobrazuje grafy a všechna data v přehledných interaktivních řídících panelech, které jsou základem pro řízení všech obchodních aktivit.
Podpora GDPR
Evidenční systém je vytvořen v souladu s GDPR legislativou a uživateli umožňuje evidovat jednotlivá oprávnění ke zpracování konkrétních osobních údajů.
ACtive CRM intuitivně upozorní na evidenci informací bez oprávnění a snadno umožní přidat patřičný právní důvod. Rychlý export evidovaných informací nebo dynamická anonymizace jsou nedílnou součástí řešení.
Tvorba nabídky, evidence ceníků a produktů
V CRM je možné evidovat jednoduché struktury ceníků a produktů, díky nadstavbě pro ACtive CRM - modulu Advanced. Systém umožní agilní úpravu položek nabídky a roztřízení položek podle sazby DPH a s tím i rychlé přepočítání hodnoty nabídky. Samozřejmostí je pak generování dokumentu nabídky, který se automaticky zaznamená k dané příležitosti.
Snadné rozšíření systému
ACtive CRM je postaven na platformě Microsoft PowerPlatform, díky které můžete řešení snadno rozšířit a automatizovat pracovní postupy, případně je doplnit dalšími nástroji Microsoft 365 a Microsoft Dynamics 365. Díky modularitě jednotlivých aplikací a jejich zaměření tak lze pokrýt téměř všechny potřeby zákazníků a řízení vztahů se zákazníky.
Možnosti snadného rozšíření
ACtive CRM je postaven na platformě Microsoft PowerPlatform, díky které můžete řešení snadno rozšířit a automatizovat pracovní postupy, případně je doplnit dalšími nástroji Microsoft 365 a Microsoft Dynamics 365. Díky modularitě jednotlivých aplikací a jejich zaměření tak lze pokrýt téměř všechny potřeby zákazníků a řízení vztahů se zákazníky.
Kontaktujte nás
Napište nám! Jsme odborníci na informační systémy a aplikace a pomůžeme vám najít vhodné řešení nejen pro vaše obchodní aktivity. Kontaktujte AC specialistu pro tuto oblast na emailu pas@autocont.cz.
Přínosy
- Online CRM systém dostupný odkudkoliv z jakéhokoliv zařízení
- Nativní a uživatelsky konfigurovatelný reporting
- Standardizace obchodního procesu
- Snadná správa aktivit
- Automatizace pravidel pro určování skóre zájemců
- Úspora času a zvýšení efektivity obchodního týmu
- Podpora GDPR procesů
- Synchronizace s Microsoft Outlook
- Snadná a rychlá implementace
- Intuitivní uživatelské rozhraní
- Možnost úpravy a rozšíření dle potřeb zákazníka