ACtive CRM

Podpořte svůj obchodní tým efektivním online CRM systémem.

ACtive CRM

ACtive CRM zajišťuje efektivní řízení obchodního týmu, obchodních příležitostí a jejich priorit. Zajišťuje každodenní agendu, práci z terénu, nabízí práci přímo z Outlooku a sdílení informací napříč firmou.

Pokrývá celý obchodní proces, od identifikace potenciálního zájmu, až po úspěšné uzavření příležitosti.

ACtive CRM je nástroj pro řízení vztahů se zákazníky, včetně správy a udržování databáze kontaktů a historie komunikace s kontaktem. Pokrývá celý obchodní proces, od identifikace potenciálního zájmu, až po úspěšné uzavření příležitosti. Přizpůsobitelné a přehledné dashboardy poskytují okamžitý přehled nad obchodními příležitostmi i vytížení obchodního týmu.

Kontakty a activity management

Všechny obchodní informace jsou díky ACtive CRM na jednom místě. Integrace s databází ARES urychluje zadávání údajů a pravidla pro vyhledávání duplicitních dat předchází nepořádku ve vaší databázi. Grafické znázornění hierarchie obchodních vztahů a kontaktů poskytuje ucelený přehled o zákaznících i kontaktních osobách.

Maily, schůzky a další aktivity jsou k dispozici v kalendáři ACtive CRM i v kalendáři aplikace Outlook.

Sledování vytížení obchodního týmu i realizovaných aktivit u daného obchodního vztahu je jednodušší než kdy dříve. Historie aktivit je dostupná přímo u obchodního vztahu, kontaktu, leadu či příležitosti a poskytuje okamžitý přehled i historickou evidenci celé komunikace. Schůzky, emaily i úkoly jsou k dispozici v ACtive CRM i v kalendáři aplikace Outlook.

Evidenční systém je vytvořen v souladu s GDPR legislativou a uživateli umožňuje evidovat jednotlivá oprávnění ke zpracování konkrétních osobních údajů. ACtive CRM intuitivně upozorní na evidenci informací bez oprávnění a snadno umožní přidat patřičný právní důvod. Rychlý export evidovaných informací nebo dynamická anonymizace jsou nedílnou součástí řešení.

Řízení obchodu

Díky ACtive CRM získáte přehled nad potenciálními zákazníky a nad průběhem jednotlivých obchodních příležitostí. Díky optimalizovaným formulářům a standardizovaným procesům a postupům budete vědět, jak se vašemu obchodnímu týmu daří a jaká je vaše obchodní „pipeline“ pro příští období.

U každého obchodního vztahu je k dispozici grafická reprezentace příležitostí a s nimi spojených aktivit. Rychlé zjištění odhadovaných výnosů z příležitostí, aktualizace fáze obchodního procesu nebo odhad pravděpodobnosti získání nových zakázek provedete na jedno kliknutí.

ACtive CRM umožňuje nastavit cílové výnosy na zvolené období pro konkrétního obchodníka a poskytuje tak, v reálném čase, informace nejen o plnění cílů, ale také o výkonnosti celého obchodního týmu.

Systém zobrazuje grafy a všechna data v přehledných interaktivních řídících panelech, které jsou základem pro řízení všech obchodních aktivit.

Možnosti snadného rozšíření

ACtive CRM je postaven na platformě Microsoft PowerPlatform, díky které můžete řešení snadno rozšířit a automatizovat pracovní postupy, případně je doplnit dalšími nástroji Microsoft 365 a Microsoft Dynamics 365. Díky modularitě jednotlivých aplikací a jejich zaměření tak lze pokrýt téměř všechny potřeby zákazníků a řízení vztahů se zákazníky.

 

Kontaktujte nás

Napište nám! Jsme odborníci na informační systémy a aplikace a pomůžeme vám najít vhodné řešení nejen pro vaše obchodní aktivity. Kontaktujte AC specialistu pro tuto oblast na emailu pas@autocont.cz.

Přínosy

  • Online CRM systém dostupný odkudkoliv z jakéhokoliv zařízení
  • Nativní a uživatelsky konfigurovatelný reporting
  • Standardizace obchodního procesu
  • Snadná správa aktivit
  • Automatizace pravidel pro určování skóre zájemců
  • Úspora času a zvýšení efektivity obchodního týmu
  • Podpora GDPR procesů
  • Synchronizace s Microsoft Outlook
  • Snadná a rychlá implementace
  • Intuitivní uživatelské rozhraní
  • Možnost úpravy a rozšíření dle potřeb zákazníka
Chcete více informací?