AC Pramen

Pro spokojenost hostů v lázních, hotelích nebo wellness zařízeních jsou nezbytné kvalitní služby a příjemný, dobře pracující personál. A dobrý systém, který zabezpečí hladký chod lázní a zároveň ohlídá finance. 

Jeden systém pro všechno

Hladce, bez nečekaných potíží. Na první pohled jednoduše a samozřejmě. Obvykle to není dílo náhody, právě naopak. Je za tím důkladná příprava a spousta úsilí, ze kterého vzejde určitý systém, řád, pravidla. Například váš informační systém. Vaši hosté o něm vůbec nevědí, ale přitom zásadně ovlivňuje chod celých lázní nebo wellness zařízení. Měl by pomáhat vašim zaměstnancům, plánovat a zajišťovat hladký a nerušený průběh všech činností a přitom neustále kontrolovat ekonomiku provozu. Funguje takto váš systém? AC Pramen ano.

Výhody systému:

  • Specializované řešení pro lázeňství, hotely a wellness zařízení, prověřené zákazníky
  • Jedinečná provázanost provozních agend a ekonomiky v jednom komplexním systému
  • Škálovatelné řešení, pružně přizpůsobitelné vašim požadavkům
  • Moderní, robustní a osvědčená platforma Microsoft Dynamics NAV
  • Známé uživatelské prostředí ve stylu Microsoft Office
  • Integrované manažerské výstupy
  • Vestavěné CRM s vazbou do Microsoft Outlook
  • Možnost externích vstupů obchodních partnerů do systému
  • Možnost provozu formou služby, zakoupení nebo pronájmu

Příjem hostů

Když host vejde do recepce, potěší jej příjemné přivítání. To ale nestačí. Očekává, že celý příjem proběhne co nejrychleji a že dostane ubytování podle svých potřeb. Pokud přijíždí po několikáté, předpokládá navíc jako samozřejmost, že už jeho speciální přání znáte a vyhovíte jim.

První dojem je důležitý, ale jak to vše zařídit? S kvalitním informačním systémem AC Pramen dostává recepční propracovanou evidenci hostů, ubytovacích kapacit včetně vybavení a rezervací. Má k dispozici i podrobné historické záznamy o přáních hostů a může jim vyhovět. To vždy potěší. Zároveň s přijetím hostů začíná běžet celý návazný proces jejich léčebné či wellness péče, stravování a organizace dalších aktivit souvisejících s pobytem. Vše probíhá rychle a ke spokojenosti klientů.

Efektivní plánování procedur v lázních

Vaši hosté očekávají, že jim bude plán léčebných a relaxačních procedur ušitý na míru i s ohledem na předchozí léčbu. Že jim budou naplánované procedury dobře navazovat v čase i lokalitách. Nebudou mít zbytečné prodlevy a nebudou muset pobíhat mezi lázeňskými domy. No a co teprve taková specialita, kdy chce mít manželský pár procedury ve stejnou dobu a volný čas trávit spolu?

Vedení lázní, hotelu či wellness zařízení má zase zájem, aby se kapacity jednotlivých pracovišť využívaly co nejefektivněji, zajímá se o dopad plánování procedur na ekonomiku.

Pro kvalitní plánování je potřeba dostatek informací jak o hostu, jeho požadavcích a historii jeho léčby, tak i o kapacitách a vytíženosti zařízení a obslužného personálu. Jde o složitou úlohu, kterou personál jen stěží může dobře zvládnout bez podpory informačního systému. AC Pramen vám potřebnou podporu nabízí - umožňuje rychle a efektivně plánování procedur zabezpečit.

Zajištění stravování v lázních

Chutný a zdravý jídelníček, vyváženě sestavený s ohledem na dietní omezení a preference konkrétního klienta. Hladký průběh stravování a přitom ekonomický provoz restauračního zařízení. Nesplnitelný sen managementu? Nikoli, to je realita, kterou přináší používání informačního systému AC Pramen.

Spokojený personál, spokojený klient

Aby se k vám hosté rádi vraceli, potřebujete příjemný a profesionální personál. Určitě to znáte sami - pokud jste zavaleni prací, nestíháte a většinu pracovní doby trávíte zbytečnou administrativou, pak není vaše práce tak kvalitní, jak byste si přáli.

AC Pramen pomáhá kromě recepčních a provozních pracovníků ulehčit práci lékařům, sestrám a rehabilitačním pracovníků, kteří využívají možnosti elektronických kartoték a zdravotních záznamů. Manažerům AC Pramen pomáhá sledovat, řídit a udržet pod kontrolou ekonomiku provozu lázní, wellnes zařízení či hotelu a nabízí vždy aktuální výstupy a analýzy pro správné a rychlé rozhodování.

Přínosy

  • Okamžitý přehled a kontrola hlavních firemních procesů včetně jejich ekonomiky
  • Důkladná evidence veškerých důležitých údajů bez zvýšení pracnosti pro zaměstnance
  • Vyhodnocování ekonomiky poskytovaných služeb
  • Zefektivnění provozu
  • Zlepšení kvality nabízených služeb a spokojenosti klientů
  • Zaznamenávání klientských preferencí
  • Pružnější reakce na měnící se požadavky trhu
  • Snadnější stanovování strategie dalšího rozvoje
Zájem ?