Zákaznický servis
Cesta ke spokojenému a věrnému zákazníkovi vede přes špičkový zákaznický servis. Ať už jde o řešení objednávek, reklamací nebo servisních úkonů, klienti jsou stále náročnější. Drže s nimi krok díky spolehlivému CRM řešení.
Spokojenost zákazníků
Poskytujte prvotřídní zákaznickou péči, udržujte loajalitu a zvyšujte spokojenost svých zákazníků. Dnešní zákazníci očekávají jednotný přístup bez ohledu na to, který kanál používají při komunikaci s poskytovatele služeb. Efektivně využívejte zákaznické data a automatizujte komunikaci pro zvýšení spokojenosti vašich klientů.
Podpora zákaznické péče
Pracovníci zákaznické péče potřebují k dispozici nástroje, které jim pomohou jednoduše identifikovat problémy a rychle reagovat na měnící se požadavky zákazníků napříč všemi komunikačními kanály.
Podpořte servisní a obchodní týmy, aby dokázali rychle a přesně reagovat na všechny požadavky.
AUTOCONT aplikace
Objevte aplikace pro podporu obchodních a servisních týmů
Dynamics 365
Zjistěte více o systémech pro řízení zákaznického a terénního servisu
Kontaktujte nás
Napište nám! Jsme odborníci na informační systémy a aplikace a pomůžeme vám najít vhodné řešení nejen pro vaše obchodní aktivity. Kontaktujte AC specialistu pro tuto oblast na emailu pas@autocont.cz.