Zákaznický servis

Cesta ke spokojenému a věrnému zákazníkovi vede přes špičkový zákaznický servis. Ať už jde o řešení objednávek, reklamací nebo servisních úkonů, klienti jsou stále náročnější. Drže s nimi krok díky spolehlivému CRM řešení. 

Spokojenost zákazníků

Poskytujte prvotřídní zákaznickou péči, udržujte loajalitu a zvyšujte spokojenost svých zákazníků. Dnešní zákazníci očekávají jednotný přístup bez ohledu na to, který kanál používají při komunikaci s poskytovatele služeb. Efektivně využívejte zkaznické data a automtizujte komunikaci pro zvýšení spokojenosti vašich klientů.  

Podpora zákaznické péče

Pracovníci zákaznické péče potřebují k dispozici nástroje, které jim pomohou jednoduše identifikovat problémy a rychle reagovat na měnící se požadavky zákazníků napříc všemi komunikačními kanály.
Podpořte servisní a obchodní týmy, aby dokázali rychle a přesně ragovat na všechny požadavky.

AUTOCONT aplikace

Objevte aplikace pro podporu obchodních a servisních týmů 

Dynamics 365

Zjistětě více o systémech pro řízení zákaznického a terénního servisu

Zájem ?