Čím dál tím více porad řešíme on-line místo osobně. Dřív hlavně kvůli eliminaci cestování, zvlášť když jsou účastníci z různých lokalit. A dnes, samozřejmě kvůli pandemii. Ať už je váš důvod pro pořádání porad formou on-line schůzky jakýkoli, jistě oceníte co nejvyšší komfort.


S nástrojem pro komfortní řízení porad v Microsoft Teams jsme vás už seznámili na webináři. Pomůže vám v týmu připravit a sdílet agendu porady, podklady, komentáře. Během porady pořizujete přímo v Teams poznámky a úkoly k jednotlivým bodům, řídíte diskusi a na konci porady odcházíte s hotovým zápisem sdíleným do týmu. Prostě perfektní.

Může to být ještě lepší?

Může. Microsoft tomu říká „Microsoft Teams in-meeting experience“ a brzy v tomto módu budou i Vaše porady. Agendu porady nově uvidíte přímo v okně hovoru, nemusíte nikam přepínat. Skvělé!

decis_1-1.png

Dokonce můžete rozbalit i detail každého bodu a zobrazit popis, připojené podklady, odpovědné osoby a další.

decis_2.png

Chcete také lepší on-line porady?

Přidejte si je do Microsoft Teams z AppSource, odkaz najdete pod tlačítkem:

buton-decisions-1.png