Produkt je k dispozici jak v On-Premise řešení, které zákazníci mohou provozovat na vlastních či pronajatých serverech v cloudu (PaaS – Platform as a Service), tak v On-line verzi (SaaS - Software as a Service) i pro Českou republiku. Provozování informačního systému v cloudu má řadu výhod. Uživatelé spouští systém jednoduše přímo z webového prohlížeče a mohou přistupovat k aplikacím a datům z libovolného počítače, nebo mobilního zařízení připojeného k internetu a tedy nejen ze své kanceláře, což je v dnešní době více než aktuální.

Vylepšení funkcionalit a uživatelského prostředí

Microsoft neustále naslouchá zákazníkům a partnerům, kontinuálně systém Business Central vylepšuje a nyní přichází další velká aktualizace s celou řadou novinek a vylepšení funkcionalit uživatelského prostředí, výkonnosti a bohatých možností integrací se službami Office 365, Azure, Umělé inteligence a dalších. 
  • Detaily, co vše je součástí tohoto vydání naleznete na stránkách Microsoftu.  
  • Přívětivé uživatelské rozhraní web klienta patří mezi prioritní zaměření Microsoftu a v tomto vydání je k dispozici celá řada vylepšení. Systém lze nyní mnohem lépe ovládat prostřednictvím klávesnice a byla doplněna řada dalších klávesových zkratek usnadňujících práci uživatelů.  
  • Za zmínku stojí i nová stránka s přehledem všech funkcionalit sytému po jednotlivých oblastech, ve které lze navíc snadno vyhledávat.
 


Možnosti přizpůsobení

Možnosti přizpůsobení web klienta jsou nyní opět bohatší a umožňují tyto režimy:
  • Základní uživatelské nastavení jako jsou filtrování, řazení, zobrazování či skrývání vybraných částí (okna s fakty, záložky, apod.) a úpravu šířky sloupců v přehledech.
  • Přizpůsobení pro uživatele – umožňuje jednotlivým uživatelům skrývání, zobrazování a přesouvání polí, ukotvení sloupců, úpravu hlavní nabídky a další. 
  • Přizpůsobení role – umožňuje firemním správcům přizpůsobit celou profilovou roli, například pro finančí ředitele, nákupní oddělení, apod. Přizpůsobení je pak dostupné pro všechny uživatele.
  • Návrh – režim, kdy zpravidla firemní správce systému realizuje přizpůsobení pro celý systém, které je pak dostupné pro všechny profily a uživatele. Umožňuje přizpůsobit celé oblasti, jednotlivá pole, definovat pole pro rychlé vstupy, přizpůsobit nabídky akcí a další. Tato přizpůsobení se pak ukládají formou tzv. Rozšíření (Extensions), která se mohou instalovat do jiných prostředí zcela stejným způsobem jako programové úpravy ve formě Extensions.
     

Nasazení systému je opět jednodušší

  • Nasazení systému pro zákazníka je díky mnoha asistovaným a pokročilým průvodcům nastavení mnohem jednodušší. 

 
  • Systém byl doplněn o Správce funkcí umožňující selektivně zapínat nové funkcionality, které se do systému dostaly po automatické aktualizaci.
  • Dále byly přidány nástroje pro migraci Dynamics 365 Business Central On-Premises do Business Central online.
 

S implementací Vám rádi pomůžeme

AUTOCONT má zkušenosti z desítek implementací a známe rozsáhlé možnosti nastavení systému i jeho funkcionality. S naší pomocí je pak implementace mnohem snadnější a rychlejší.
V případě zájmu nás kontaktujte, rádi vám poradíme a pomůžeme.