Oslovíte kolegy z týmu v Příspěvcích kanálu. Vaši zprávu si přečtou, odpoví, napíšou svůj názor. Komunikace s kolegy je rychlá, pružná, uspořádaná ve vláknech.

Ale ne všechny týmové kanály mají mít tento účel, někdy je vaším záměrem, informace či novinky pouze šířit, zvláště v celofiremních týmech. Chcete vytvořit přehlednou „nástěnku“ oznámení, např. oznámení managementu, kdy zprávy budou psát pouze členové managementu nebo informační kanál v celofiremním týmu pro rychlé informování všech zaměstnanců? A co vzdělávací tým s kanálem pro oznamování nových funkcionalit?

V takovém případě je řízení konverzací na místě. Zajistí, že komunikace bude vedená jednotně, seznam příspěvků bude přehledný a nesouvisející diskuse se odsunou do jiného kanálu. Každý týmový kanál je prvotně nastaven demokraticky, každý může přispívat, odpovídat na příspěvky. Je na vlastníkovi týmu a jeho záměru, zda to tak ponechá nebo diskuse omezí. Bez ohledu na to, jestli se jedná o soukromý, veřejný nebo celofiremní tým.

Kanál Obecné zde má specifické postavení. Příspěvky do něj můžete omezit jen na vlastníky týmu. Ti jsou pak jedinými přispěvateli. Ostatní, nejen že nemohou přispívat, ale nemohou ani odpovídat na příspěvky. Jde o čistě jednosměrnou komunikaci.

Teams-1.png

A co další týmové kanály?
Máte v týmu externí hosty? Můžete omezit jejich přispívání, budou pak spíše pozorovateli. A jak omezit kolegy z firmy? To zajistí moderování kanálu. Stačí ho zapnout a určit, kdo bude moderátorem. Vlastníci týmu se jím stanou automaticky, ale moderováním můžete pověřit i další zodpovědné osoby. Moderátoři pak budou publikovat příspěvky, ostatní členové na ně mohou reagovat – odpovídat. Nasměrujete tak diskuse žádoucím směrem – svým příspěvkem určíte téma a diskusi k němu ponecháte volnou.

A přínosy? Přehlednost příspěvků a „čistota“ témat, spolu s otevřeností pro vyjádření každého.

Teams-2.png