Podpora & služby
ServiceDesk a Servisní portál
S dostupností 24x7 nabízíme jediné kontaktní místo pro plnou podporu všech služeb divize DataSpring Cloud Services. Komunikačními kanály pro ServiceDesk jsou servisní portál, email či telefon.
Přístupy na rozhraní služeb
Pro opakovaný přístup k administračnímu či užiivatelskému rozhraní jsme připravili praktickou url adresu, kterou si zákaznici mohou uložit mezi oblíbené.
DataSpring SLA
Na níže uvedeném odkazu se dozvíte jaké garance za provoz služeb poskytujeme, jak je sledujeme a vypočítáváme. Dále zde naleznete výklad jednotlivých pojmů týkajících se SLA.
Softwarové licence
V případě potřeby dodatečných licencí je umíme poskytnout, a to formou modelu pronájmu či v podobě trvalé licence nebo licence s právem provozu v našem prostředí.
Migrace do cloudu
Máme tým zkušených odborníků pro oblast poradenství a migrací IT infrastruktury do cloudu. Vaše prostředí zanalyzujeme a navrhneme optimální migrační plán.