Naše výhody

Celková flexibilita

Díky vlastní platformě Virtix pro správu a vyúčtování cloud služeb je nakládání zákazníka s výpočetními zdroji virtuálního privátního datového centra a dalších cloud služeb opravdu velmi pružné a přehledné. K dispozici je plná automatizace, transparentní monitoring a reporting. Výjimečně jasné a detailní je i vyúčtování cloud služeb s možností jednoduše dělit náklady na potřebné jednotky zákazníka. Celkovou flexibilitu pro zákazníka podtrhují služby v předprodejní fázi, a to rychlé reakce, vysoké kompetence pro návrhy řešení s mnoha lety cloud zkušeností, demo možnosti a cenová optimalizace. V poprodejní fázi je to pak opět rychlost reakcí na požadavky, úroveň podpory v češtině i angličtině, dostupnost podpory i v režimu 24x7 a kompetenční přesah podpory.

Vysoká dostupnost

Není dostupnost jako dostupnost. Představte si cloud službu a využívání sdílených zdrojů jako tankování paliva do vašeho auta s několika řadami stojanů. U nás jako poskytovatele služeb vždy přijedete ke svému volnému tankovacímu stojanu, jednoduše si zvolíte typ a objem tankovaného paliva a vybere si přímo z vozu i kdy a jakou formou zaplatíte. Setkáváte se běžně s takovými situacemi, když přijíždíte do řady na vjezdu k plné benzínové pumpě či když čerpáte služby u jiného cloud poskytovatele? Garance kvalitativních parametrů cloud služeb jsou u nás na velmi vysoké úrovni. Garantovaná dostupnost služby je 99,999 % a garance kvalitativních parametrů SLA je 99,6 - 99,99 %.

Maximální bezpečnost

O bezpečnost zákaznických dat a informací je u našich cloud služeb maximálně postaráno. Data jsou umístěna ve dvou datacentrech v České republice, jejich fyzická bezpečnost je certifikována na úrovni Tier III+. Disponujeme i certifikací ISO 27001 a ověřeným souladem s nařízením GDPR (dokumentace, procesy, technologie). Máme implementovanou technologii Intel TXT (Trusted Execution Technology) a dostupnou i službu šifrování virtuálních serverů. 

Portál Virtix

Je unikátní zákaznický portál pro správu a vyúčtování služeb. Zákazník díky němu získává silný nástroj, který mu efektivně slouží v mnoha oblastech – objednávání služeb, konfigurace a administrace služeb, správa uživatelů, reporting a vyúčtování služeb. Zjistěte více.

Chcete více informací?