Jak se díky službě AC AntiSpam nechytit na „háček“?

Když si v roce 1971 Raymond Tomlison poslal první elektronickou zprávu mezi 2 PC v jedné místnosti za pomoci znaku @, jistě netušil, že jeho vynález se jednou stane nejčastějším a nejsilnějším způsobem doručení škodlivého kódu..

Ano, SPAM, neboli nevyžádaná pošta, je dnes cestou č. 1, jak se protáhnout přivřenými elektronickými dveřmi do firmy. Tak jak jej známe, funguje již od roku 1994, a díky komercializaci Internetu sílil až do dnešního fenoménu. Slovo SPAM bylo později proslaveno anglickým komikem Monty Pythonem, který zpíval píseň „Spam, spam, lovely spam“. Nechtěně tím dal do souvislosti poštu se šunkou amerického výrobce potravin, který vyráběl „masný výrobek“, který se podobá šunce.

Proto dnes mohu s úsměvem napsat, že PHISHING, jedna z forem nevyžádané pošty, je opravdu „maso“! Na každou z elektronických adres firem i zaměstnanců dnes míří desítky až stovky phishingových zpráv denně. Jejich cílem je zaujmout a „doručit“. I když je důležité své lidi školit a zvyšovat jejich bezpečnostní povědomí, je to cesta především preventivní. Jak říká kolega z AC Security Operations Center, úkolem IT je udělat všechno proto, aby se k nim dostalo co nejméně takových „nahozených rybářských háčků“. 

Abychom vám s tím pomohli, spustili jsme službu AC AntiSpam. Cílem služby je pro definované domény poskytnout možnost bezpečné komunikace vedené formou elektronické pošty, e-mailem. Mailová komunikace je chráněna v obou směrech, jak příchozí tak odchozí a je kontrolována pomocí antivirových a pokročilých antispamových metod.

Více detailů o této službě se dozvíte v produktovém listu AC antispam.

Kontaktujte AC specialistu: Petr Vejmělek, petr.vejmelek@autocont.cz. Případně se obraťte na svého obchodníka v rámci AUTOCONT regionálního centra.

Chcete více informací?