Microsoft 365 a návazné aplikace
Mějte podstatné informace a dokumenty vaší organizace dostupné interně na jednom místě, a to kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení.
Organizacím různých oborů a všech velikostí navrhujeme a stavíme portálové řešení na platformě Microsoft/Office 365. Využíváme pro to nástroje jako jsou SharePoint Online, PowerAutomate, PowerApps a další. Potřeby portálu jsou velmi různorodé, máme předpřipravené šablony pro různé scénáře, ale dokážeme velmi rychle reagovat na poptávku a variabilně nasazovat jednotlivé další prvky.
Díky internímu portálu rychleji šíříte informace, jednoduše zajistíte celofiremní oznámení či publikaci důležitých novinek. Na semináři vás seznámíme s řadou dalších požadavků, které interní portál řeší.
Datum a čas
03.11.2022, 09:00 - 13:00Místo konání
Hotel U Kozičky, Rooseveltova 262/11, Teplice
Program
- 08:30 Registrace a občerstvení
- 09:00 Zahájení semináře
- Ekosystém Microsoft 365
- AC Portál pro firmy - koncept a úvodní rozcestník
- Vybrané aplikace a jak fungují
- Jaké jsou požadavky na zákazníka a cena za řešení
- Microsoft Surface jako ideální nástroj pro přístup k aplikacím a portálům M365
- Nasazování a správa zařízení z rodiny Microsoft Surface, technologie AutoPilot
- Prostor pro dotazy
- 13:00 Oběd
-
Součástí semináře je expozice rodiny produktů Microsoft Surface
Za společnost AUTOCONT a.s. srdečně zve
Petr Vopat, manažer regionálního centra
Kontakty
V případě zájmu o další informace k akci kontaktujte Danielu Mihulkovou
telefon: +420 601 160 177, email: daniela.mihulkova@autocont.cz