Účinná řešení pro efektivní Home office

Dokážeme komunikovat online a pracovat efektivně i za nestandardních podmínek? Jsme schopni efektivně řídit práci zaměstnanců na home office? Pracujeme skutečně jako tým? 

Současná situace nám nastavuje zrcadlo, jak dobře jsme připraveni na neočekávané změny. Jsme nuceni rychle měnit pracovní postupy, komunikaci i způsoby spolupráce.

A co třeba plánovat a vést manažerské i týmové porady? Daří se vám realizovat online schůzky se zákazníky a partnery? Máte vyřešenou podporu pro naše projekty a projektové týmy?

Datum a čas

26.03.2020, 10:00 - 11:00

Místo konání

AC WEBINÁŘ

Program

  • 10:00 Efektivní online komunikace – chat, volání a telekonference
  • Schůzky se zákazníky – telekonference a online prezentace
  • Týmové porady online - agenda, zápisy, úkoly
  • Online vzdělávání, návody a testování
  • 11:00 Prostor pro dotazy, ukončení webináře

Za společnost AUTOCONT a.s. vás srdečně zve

Radek Votruba
Senior Account Manager

Kontakty

V případě zájmu o další informace k akci kontaktujte:

Lucia Vavrinčíková, Product Marketing Manager, e-mail: lucia.vavrincikova@autocont.cztel.: 739 525 254Radek Votruba, Senior Account Manager, e-mail: radek.votruba@autocont.cztel.: 727 885 601

Chcete více informací?