Řízení zákaznického servisu s ACtive Service Desk
Poskytněte zákazníkům výjimečný servis. Schopnost reagovat, přesnost a kvalita služeb jsou hned na očích, ale zajistit je v odpovídajících parametrech je obtížné. Ukážeme vám, jak na to.
Správa servisních smluv, řízení řešení požadavků, správa aktiv a zdrojů, sdílení informací napříč servisním týmem a se zákazníky. Jak na to vám ukážeme na našem webináři. Je určen pro všechny firmy, které staví spokojenost zákazníků na první místo, denně řeší požadavky v rámci servisní podpory a potřebují řídit servisní techniky v terénu.
Zaměříme se na ukázky řešení ACtive Service Desk, které je praktickým pomocníkem servisního týmu i manažerů. Webinář je pro registrované účastníky ZDARMA.
Datum a čas
03.02.2021, 10:00 - 11:00Místo konání
AC WEBINÁŘ
Program
- 10:00 Úvod do webináře, výzvy zákaznického servisu
- Představení aplikace ACtive Service Desk
- Efektivní správa servisních požadavků a servisních smluv
- Snadné plánování kapacity techniků a zdrojů
- Reporting a hodnocení
- 11:00 Prostor pro dotazy, ukončení webináře
Srdečně zve
Roman Haluzík
obchodní ředitel PAS Business Unit
Kontakty
V případě zájmu o další informace k akci kontaktujte:
Lucia Vavrinčíková, Product Marketing Manager, e-mail: lucia.vavrincikova@autocont.cz,