Řízení zákaznického servisu s ACtive Service Desk

Poskytněte zákazníkům výjimečný servis. Schopnost reagovat, přesnost a kvalita služeb jsou hned na očích, ale zajistit je v odpovídajících parametrech je obtížné. Ukážeme vám, jak na to.

Správa servisních smluv, řízení řešení požadavků, správa aktiv a zdrojů, sdílení informací napříč servisním týmem a se zákazníky. Jak na to vám ukážeme na našem webináři. Je určen pro všechny firmy, které staví spokojenost zákazníků na první místo, denně řeší požadavky v rámci servisní podpory a potřebují řídit servisní techniky v terénu.

Zaměříme se na ukázky řešení ACtive Service Desk, které je praktickým pomocníkem servisního týmu i manažerů. Webinář je pro registrované účastníky ZDARMA.

Datum a čas

03.02.2021, 10:00 - 11:00

Místo konání

AC WEBINÁŘ

Program

  • 10:00 Úvod do webináře, výzvy zákaznického servisu
  • Představení aplikace ACtive Service Desk
  • Efektivní správa servisních požadavků a servisních smluv
  • Snadné plánování kapacity techniků a zdrojů
  • Reporting a hodnocení
  • 11:00 Prostor pro dotazy, ukončení webináře

Srdečně zve

Roman Haluzík
obchodní ředitel PAS Business Unit

Kontakty

V případě zájmu o další informace k akci kontaktujte:

Lucia Vavrinčíková, Product Marketing Manager, e-mail: lucia.vavrincikova@autocont.cz,

Chcete více informací?