Řízení obchodní firmy v on-line době

Poskytněte svým zákazníkům nejlepší zážitek i službu. Určeno firmám, které staví své zákazníky na 1. místo, řeší digitalizaci prodeje, optimalizaci skladování a efektivitu distribuce a spolehlivou oporu v informačním systému.

On-line nakupování v posledních měsících rostlo více než za posledních několik let. Také více než kdy jindy platí, že spokojenost zákazníka s nákupem a poskytnutou službou je rozhodujícím faktorem pro věrnost značce. 

Na webináři k podnikovým řešením si budeme povídat o tom, jak digitalizací firemních procesů můžete snížit náklady, optimalizovat provoz a zvýšit komfort svých zákazníků. Ze zkušenosti víme, že dílčí zlepšení jen v jedné oblasti nestačí, konkurenční výhodu lze získat teprve splněním všech podmínek.

Datum a čas

11.11.2020, 10:00 - 11:00

Místo konání

AC WEBINÁŘ

Program

  • 10:00 Moderní nákupní cesta zákazníků
  • Výzvy dnešních informačních systémů a e-commerce
  • Možnosti řešení s Microsoft Dynamics 365 Business Central a Sitecore
  • 11:00 Ukončení webináře, prostor pro dotazy

Za společnost AUTOCONT a.s. vás srdečně zve

Jakub Kvapil, Senior Account Manager

Kontakty

V případě zájmu o další informace k akci kontaktujte:

Lucia Vavrinčíková, Product Marketing Manager, e-mail: lucia.vavrincikova@autocont.cz,
Jakub Kvapil, Senior Account Manager, e-mail: jakub.kvapil@autocont.cz

Chcete více informací?