Proč přemýšlet o informačním systému v cloudu?
Zveme vás na akci, kterou se můžete zúčastnit osobně nebo si ji prohlédnout v rámci online přenosu. Pojďte zjistit více o informačních systémech v cloudu, které mohou podporovat nebo nastartovat vaši digitální transformaci.
Základní podmínkou úspěchu firmy je v dnešní době rychlost reakce na požadavky trhu, optimalizace nákladů na provoz a schopnost co nejlépe uspokojit potřeby zákazníků. A i nedávná doba potvrzuje, že kdo tyto podmínky zvládá lépe a rychleji, je na trhu úspěšnější.
Jste připraveni čelit dalším výzvám ve zrychlování procesů? Máte dostatečný IT personál? Poradíte si se současnou špatnou dostupností a nespolehlivými dodávkami IT vybavení? Nelze náklady na vaše systémy a zdroje vynakládat efektivněji?
Pokládáme tyto otázky, protože víme, že právě podnikové aplikace provozované v cloudu a plně online jsou schopny reagovat na tyto podmínky a umožnit Vám být tak lepší.
Investice do informačních systémů v cloudu není nákladem současnosti, ale investice do budoucna.
Náš seminář je pro firmy všech velikostí od určených procesů a oboru, které řeší optimalizaci digitálních transformací interních. Také pro společnost, které hledají cestu k větší mobilitě a pružnosti firemních postupů.
Datum a čas
28.04.2022, 10:00 - 13:00Místo konání
Praha / online
Program
Představíme si , jak využít možnosti cloudu v digitalizaci a automatizaci rutinních činností ve firmě a jak zrychlit interní procesy. Prostřednictvím Microsoft Dynamics 365 a Microsoft Power Platform.
- Představení platformy Dynamics 365, Microsoft 365 a Power Platform
- Proč se zamýšlet nad informačním systémem v cloudu?
- Jak vstoupit do světa cloudu s firemními procesy?
- Náměty a ukázky pro digitalizaci interních procesů
- Interní žádanky na majetek, dovolenou, auto nebo služební cestu
- Inventarizace majetku
- Využití Teams, které zdaleka není jen aplikace na volání
- Vytěžení dat v elektronické podobě a zpracování
- Schvalování smluv, objednávek a faktur
- Obchodní akce - události v ERP a napojení na další systémy bez programování
- Automatizace zpracování mezipodnikové fakturace mezi různými systémy
- Řízení výdajů – zpráva výdajů na cestách
Akce proběhne v prostorách AUTOCONT Praha (Vinohradská 230) a pro vzdálené zájemce bude přenášena i online. Těšíme se na vás.
Seminář i jeho online vysílání je přihlášeni ZDARMA.
Osobní semináře jsou organizovány podle všech platných hygienických opatření.
Srdečně zve František Kulvajt, obchodní ředitel Obchodní jednotka PAS
Kontakty
V případě zájmu o další informace k akci kontaktujte:
Lucia Vavrinčíková , Product Marketing Manager, e-mail: lucia.vavrincikova@autocont.cz