Pořádek v Teams

Ztratit přehled a kontrolu nad informacemi je stejně snadné jako začít Teams používat. Podíváme se na to, kdy vznikají problémy a chaos, jak tomuto stavu předcházet a jak vám dokážeme pomoci udržet v Teams pořádek.

Podívejme se s odstupem času na stav informací v systému. Neztrácíte se náhodou v množství založených týmů nebo kanálů? Víte, jaké informace kde hledat? Máte jasno v tom kdy napsat e-mail, kdy zprávu do chatu nebo pro co založit samostatný tým? Jak jste na tom s udržením pořádku v Teams, jednotností pojmenování týmů a řízením jejich životního cyklu?

Datum a čas

24.06.2020, 10:00 - 11:00

Místo konání

AC WEBINÁŘ

Program

  • 10:00 Kdy a jak vzniká chaos v komunikaci
  • Jak nastavit pravidla, aby byla komunikace efektivní
  • Doporučení pro využívání jednotlivých komunikačních kanálů
  • Jak vypadá nepořádek v Teams
  • Jmenné konvence týmů a řízení jejich životního cyklu
  • 11:00 Prostor pro dotazy, ukončení webináře

Za společnost AUTOCONT a.s. vás srdečně zve

Radek Votruba
Senior Account Manager

Kontakty

V případě zájmu o další informace k akci kontaktujte:

Lucia Vavrinčíková, Product Marketing Manager, e-mail: lucia.vavrincikova@autocont.cztel.: 739 525 254

Radek Votruba, Senior Account Manager, e-mail: radek.votruba@autocont.cztel.: 727 885 601

Chcete více informací?