Pořádek v Teams
Ztratit přehled a kontrolu nad informacemi je stejně snadné jako začít Teams používat. Podíváme se na to, kdy vznikají problémy a chaos, jak tomuto stavu předcházet a jak vám dokážeme pomoci udržet v Teams pořádek.
Podívejme se s odstupem času na stav informací v systému. Neztrácíte se náhodou v množství založených týmů nebo kanálů? Víte, jaké informace kde hledat? Máte jasno v tom kdy napsat e-mail, kdy zprávu do chatu nebo pro co založit samostatný tým? Jak jste na tom s udržením pořádku v Teams, jednotností pojmenování týmů a řízením jejich životního cyklu?
Datum a čas
24.06.2020, 10:00 - 11:00Místo konání
AC WEBINÁŘ
Program
- 10:00 Kdy a jak vzniká chaos v komunikaci
- Jak nastavit pravidla, aby byla komunikace efektivní
- Doporučení pro využívání jednotlivých komunikačních kanálů
- Jak vypadá nepořádek v Teams
- Jmenné konvence týmů a řízení jejich životního cyklu
- 11:00 Prostor pro dotazy, ukončení webináře
Za společnost AUTOCONT a.s. vás srdečně zve
Radek Votruba
Senior Account Manager
Kontakty
V případě zájmu o další informace k akci kontaktujte:
Lucia Vavrinčíková, Product Marketing Manager, e-mail: lucia.vavrincikova@autocont.cz, tel.: 739 525 254
Radek Votruba, Senior Account Manager, e-mail: radek.votruba@autocont.cz, tel.: 727 885 601