Jak na moderní zákaznický servis
Cesta ke spokojenému a věrnému zákazníkovi vede přes špičkový zákaznický servis. Ať už jde o řešení objednávek, reklamací nebo servisních úkonů, klienti jsou stále náročnější a udržet krok s moderními trendy je obtížné.
S efektivním využíváním zákaznických dat a budováním vztahu k vaší značce vám pomůže Microsoft Dynamics 365. Objevte s námi možnostmi této moderní platformy, využití prvků umělé inteligence a virtuální reality pro řešení zákaznických požadavků a seznamte se s dalšími zajímavými nástroji.
Datum a čas
23.09.2020, 10:00 - 11:30Místo konání
AC WEBINÁŘ
Program
- 10:00 Představení Microsoft Dynamics 365 v oblasti zákaznického servisu
- Data o výkonosti servisu na jednom místě a přehledně
- Prediktivní a proaktivní servisní model s využitím diagnostiky a plánování
- Efektivní vizualizace velkého množství dat z více zdrojů
- Moderní technologie při řešení zákaznických požadavků
- Rychlá tvorba zákaznických aplikací na míru
- ACtive Servisdesk – nadstavbový modul pro řízení servisu
- 11:30 Prostor pro dotazy, ukončení webináře
Za společnost AUTOCONT a.s. vás srdečně zvou
Miroslav Švrčina, Senior Account Manager
Radek Votruba, Senior Account Manager
Kontakty
V případě zájmu o další informace k akci kontaktujte:
Lucia Vavrinčíková, Product Marketing Manager, e-mail: lucia.vavrincikova@autocont.cz, tel.: 739 525 254
Miroslav Švrčina, Senior Account Manager, e-mail: Miroslav.svrcina@autocont.cz, tel.: 725 949 723
Radek Votruba, Senior Account Manager, e-mail: radek.votruba@autocont.cz, tel.: 727 885 601