Jak na DataSpring Servisní portál

Servisní portál slouží pro veškerou obsluhu vašich služeb provozovaných DataSpringem a rádi bychom vám ulehčili orientaci v něm. Představíme vám novinky a jeho vylepšení.

Přes Servisní portál zadáváte své požadavky ke změně služeb nebo hlásíte zjištěné problémy a incidenty. Máte zde rovněž k dispozici přehled všech svých požadavků, incidentů a oznámení. Na webináři názorně předvedeme, jak co nejefektivněji v Servisním portále pracovat. Webinářem vás provede Lucie Koutníková, ICT Service Desk Supervisor.

Datum a čas

21.10.2021, 10:00 - 11:00

Místo konání

AC WEBINÁŘ

Program

  • 10:00 Úvodní seznámení se Servisním portálem
  • Jak založit incident
  • Seznámení s katalogem služeb
  • Jak založit požadavek na FW pravidlo (ACL)
  • Jak nainstalovat a nakonfigurovat FortiClient pro připojení k VPN
  • 11:00 Otázky a odpovědi, ukončení webináře

Za společnost DataSpring srdečně zvou

Vojtěch Vojík, Sales Director
Lucie Koutníková, ICT Service Desk Supervisor
Jan Janoušek, Change Manager

Kontakty

V případě zájmu o další informace kontaktujte Anetu Dedkovou. Individuální dotazy k tématu akce směřujte na Vojtěcha Vojíka.

Chcete více informací?