Efektivní řízení obchodu s ACtive CRM
Efektivní řízení obchodního týmu, obchodních priorit i každodenní agendy, práce z terénu, správa dat přímo z Outlooku a sdílení informací napříč firmou.
Jak na to vám ukážeme na našem webináři, tentokrát zaměřeném na řešení ACtive CRM.
Webinář je určen pro všechny firmy, které staví své zákazníky na první místo, potřebují řídit obchodní příležitosti, udržet stávající klienty, nebo třeba správně vytížit obchodní tým. Zaměříme se na ukázky řešení ACtive CRM, které je praktickým pomocníkem obchodního týmu i manažerů.
Datum a čas
08.09.2020, 13:00 - 14:00Místo konání
AC WEBINÁŘ
Program
- 10:00 Představení aplikace ACtive CRM
- Evidence kontaktů a řízení nových příležitostí
- Podpora GDPR procesů
- Řízení každodenní agendy a možnost propojení s Microsoft Outlook
- Reporting a hodnocení
- 11:00 Prostor pro dotazy, ukončení webináře
Za společnost AUTOCONT a.s. vás srdečně zvou
Miroslav Švrčina
Senior Account Manager
Radek Votruba
Senior Account Manager
Kontakty
V případě zájmu o další informace k akci kontaktujte:
Lucia Vavrinčíková, Product Marketing Manager, e-mail: lucia.vavrincikova@autocont.cz, tel.: 739 525 254
Miroslav Švrčina, Senior Account Manager, e-mail: Miroslav.svrcina@autocont.cz, tel.: 725 949 723
Radek Votruba, Senior Account Manager, e-mail: radek.votruba@autocont.cz, tel.: 727 885 601