Automatizovaná interní komunikace? Chatbot přímo v Microsoft Teams.

Znáte chatboty? Často na nás vyskakují na webových stránkách, zda nám mohou s něčím pomoci. Cílem chatbotů je automatizovat rutinní komunikaci a tím šetřit čas, tak je využívejte pro interní komunikaci v Microsoft Teams.

V pandemické době velké množství společností přešlo na práci na dálku. Mnoho firem tak hledá řešení, jak i interní komunikaci usnadnit a zefektivnit. A právě chatboti, které dobře znáte z eshopů, mohou být užiteční pro vaši týmovou komunikaci.

Nejste si jisti zda chatbot pomůže a zafunguje, jak potřebujete? Nyní to můžete zkusit ZDARMA díky propojení Microsoft Teams s Power Virtual Agent. Vytvoření je snadné, nepotřebujete umět ani programovat, stačí jen mít Microsoft Teams.

Využití chatbotů

Chatboti za nás mohou zodpovědět nejčastější otázky, ale také získávat informace, nebo řešit běžné úkony jako například vytvořit záznam, ale i schvalovat různé věci.

K čemu konkrétně takový chatbot v aplikaci Microsoft Teams může sloužit?

  • Odpovídat na otázky kladené vašimi zaměstnanci nebo členy týmu.
    ​To se aktuálně hodí pro časté otázky ohledně hygienických opatření v kancelářích nebo povinném testování zaměstnanců.
     
  • Pomoct personálnímu oddělení s často kladenými otázkami.
    Ty mají často nováčci v týmu s tím, na koho se mohou obrátit ohledně mezd a techniky, nebo jak se mohou registrovat na školení.
     
  • Nasměrovat na správný formulář nebo žádanky.
    Využíváte žádanky o dovolenou, pracovní cestu nebo nákup vybavení? Chatbot pomůže zaměstnancům najít správný formulář a žádanku. A také jej dokáže díky odpovědím na přesné otázky vyplnit spolu se zaměstnancem.
     
  • Urychlit řešení technických potíží s IT oddělením.
    Když nemáte ve firmě interní helpdesk může být právě chatbot velkým pomocníkem. Automaticky může odpovídat na nejčastější technické dotazy například k certifikační politice. Také jej lze využít pro zadávání incidentů nebo požadavků, kdy chatbot získává informace o problému a následně je uloží a odešle.

Chatbot pro můj tým v Teams

Chatbot můžete začít tvořit přidáním aplikace Power Virtual Agents z Microsoft Teams App Store do vašeho Teams. Při vytvoření určíte tým, kterému bude chatbot patřit, nastavíte jeho název a definujete, co od něj chcete.

V nabídce jazyků český jazyk nenajdete, nepropadejte ale panice, neznamená to, že chatbota nenaučíte mluvit česky. Veškerý text, který bude chatbot používat, si můžete navrhnout sami, tedy bude odpovídat v češtině. Když je váš chatbot hotový, stačí jej uložit a publikovat. Chatbot přidáte do Teams, nebo ho sdílejte se svým týmem.

Microsoft Power Virtual Agents

Právě díky Power Virtual Agents si můžete vytvořit svůj vlastní chatbot, u kterého využití nemá hranice. A to bez nutné znalosti programovacích jazyků. A díky propojení s Microsoft Teams virtuálního agenta nejen vytvoříte, ale následně jej zde i otestujete, publikujete a nasdílíte. Když zjistíte, že máte pro chatbota nový úkol, tak vytvoříte nového, nebo upravíte stávajícího. Vše je hotovo za pár chvilek.

Snižte neproduktivní čas na minimum, nechte rutinu vyřizovat chatbot – to je to nejjednodušší, co pro vás může udělat.

Kontaktujte nás

Rádi vás s tvorbou užitečných chatbotů více seznámíme, nebo vám je pomůžeme rovnou vytvořit. Kontaktujte AC specialistu Tomáše Nováka na emailu tomas.novak@autocont.cz, případně se obraťte na svého obchodníka v rámci AUTOCONT regionálního centra.

Chcete více informací?