Účinný marketing a efektivní prodej s Microsoft Dynamics 365
Kdo by nechtěl získat spokojené zákazníky a realizovat úspěšné marketingové kampaně? Kdo nemá co zlepšovat na propojení marketingových a prodejních aktivit? Přečtěte si, jak toho docílit díky nástrojům Microsoft Dynamics 365.
Spokojení zákazníci na prvním místě
Cesta k novému, spokojenému a věrnému zákazníkovi vede přes efektivní marketingovou komunikaci, příjemný nákupní zážitek nebo kvalitně poskytnutou službu a také přes špičkový zákaznický servis.
Co tomu může ale bránit? Příčin může být hned několik, často ale vznikají již na začátku obchodního procesu. Příkladem může být třeba nesprávně propojený obchodní a marketingový tým. Často vznikají potíže s koordinací, týmy pracují se samostatnými informacemi, chybí jim sdílení cíle a jejich metriky a data se liší. To může vést k promarněným příležitostem, nebo k pomalým reakcím na trendy a požadavky zákazníků. Obchodní výsledky a návratnost marketingových investic i přes vynaložené úsilí neodpovídají očekávání.
Jak tedy efektivně plánovat, realizovat a vyhodnocovat jednoduché i složitější marketingové kampaně? Jak díky kampaním identifikované příležitosti přetavit v úspěšný prodej a přitom zajistit, aby váš tým pracoval efektivně a měl vždy aktuální a ucelený obraz o tom, které kampaně jsou úspěšné a proč?
Informační podpora obchodu a marketingu
Spolupráci týmů a prodejní proces lze optimalizovat propojením prodejních a marketingových týmů na jednotné a moderní informační platformě.
Vyřešíte tak koordinované předpoklady pro úspěšné oslovení zákazníků, předejdete nadbytečné nebo špatně načasované komunikaci a vyhnete se kontraproduktivním aktivitám.
Kampaně mohou být vytvářeny na míru podle produktů a nabízených služeb, předpokládaných preferencí nakupujícího a podle toho, jak se chování zákazníků profiluje napříč segmenty a rolemi. Díky jasné definici zadání můžete vytvářet oslovení na míru přizpůsobené každému potenciálnímu zákazníkovi a tím podstatně zvýšit šanci na jeho úspěšné oslovení.
Miřte dobře a zaujměte potenciální zákazníky
Plošný marketing již dávno není efektivní technikou. Obecné a nevyžádané e-maily často vedou k odhlášení z komunikace a ke ztraceným příležitostem. Modernizujte svůj přístup poskytováním dynamického obsahu přizpůsobeného konkrétním zákazníkům. S demografickým a behaviorálním porozuměním nákupnímu chování zákazníka to bude hračka.
Naše řešení vám umožní řídit marketingové kampaně (například web, e-mail, sociální média a reklamy) a prodejní aktivity (jako jsou události, hovory, schůzky a příležitosti) v jednom sdíleném řešení. Segmentace umožní filtrovat kontakty na základě libovolného atributu nebo chování spojeného s těmito kontakty, takže zacílíte na správné cílové skupiny a s plně přizpůsobeným obsahem.
Účinný marketing - Microsoft Dynamics 365 Marketing
Zlepšete svoji maketingovou komunikaci s novými i stávajícími zákazníky. Zajistěte konzistenci informací o vašich produktech a službách s obsahem kampaní pomocí připravených nebo vlastních šablon. Sledujte aktivitu na webu a reakce zákazníků, kteří projeví zájem o vaše produkty a služby, kteří navštívili vaše stránky nebo přečetli vámi odeslanou komunikaci.
Umožněte zákazníkům přihlásit se k obsahu, který chtějí vidět, shromážděte správné informace a nasměrujte zákazníky na související obsah. Pozvěte je, aby se zaregistrovali k odběrům informací o produktech nebo plánovaných událostech, a automaticky předejte tyto potenciální zákazníky vašemu prodejnímu týmu.
Vytvořte si modely bodování potenciálních zákazníků, automaticky identifikujte kvalifikované příležitosti a nechte svůj prodejní tým vést je až do konce úspěšného prodejního procesu.
Šetřete čas a peníze díky obsahu založenému na skutečných potřebách zákazníků a automatizaci procesů, které doručí správný obsah, správné cílové skupině a ve správném čase.
Efektivní prodej - Microsoft Dynamics 365 Sales
Zefektivněte prodej pomocí jediného pracovního prostoru, který poskytuje vše, co obchodníci potřebují, aby zaujali správného zákazníka, soustředili se na něj a zkrátili obchodní proces. Porovnejte potenciální zákazníky a objevte vzájemné vztahy, které vám mohou poskytnout nové příležitosti.
Zjistěte, kdy vaše kontakty mění role a vizualizujte vztahy mezi kontakty v rámci společnosti pomocí interaktivních grafů. Díky propojení s Microsoft Outlook můžete eliminovat přepínání mezi aplikacemi. Údaje o prodeji a v kontextu obchodních vztahů a příležitostí lze evidovat přímo z prostředí poštovního klienta. Díky mobilnímu přístupu optimalizovanému pro každodenní úkoly obchodníků bude váš tým vždy produktivní, z kanceláře, z pracovních cest, nebo přímo z terénu u zákazníků.
Microsoft Dynamics 365
Microsoft Dynamics 365 je řešení, díky kterému můžete oslovovat všechny skupiny potenciálních zákazníků, sladit své prodejní a marketingové aktivity a rozvíjet své podnikání. Tato komplexní sada nástrojů vám pomůže:
- Spravovat a sdílet napříč firmou jediný a pravdivý zdroj informací o kontaktech a všech zákaznících, s vyhodnocením efektivity každé interakce s nimi.
- Zacílit na správné publikum pomocí segmentace a zohlednit nákupní chování zákazníků v jednom řešení.
- Upřednostnit zákazníky, kteří jsou připraveni nakupovat v různých segmentech a s pomocí modelů bodování potenciálních zákazníků.
- Propojit a automatizovat marketingové a prodejní procesy, sledovat pokrok na cestě k získání každého potenciálního zákazníka prostřednictvím jednotných informací.
- Zjednodušit a zefektivnit důležité obchodní momenty při získání každého zákazníka.
- Vyhodnocovat kampaně a prodejní aktivity v jednom systému a získávat užitečné informace pro každou další aktivitu.
Kontaktujte nás
Chcete zjistit o aplikacích pro řízení marketingu a obchodu více? Zaujaly vás možnosti Microsoft Dynamics 365? Kontaktujte AC specialistu Františka Kulvajta pro tuto oblast na emailu frantisek.kulvajt@autocont.cz.