Nejdůležitější novinky v obchodě, marketingu a servisu s Dynamics 365 wave 2 2021

Každoroční podzimní nával novinek pro informační systém Microsoft Dynamics 365 je tady. A my víme, co je to nejzajímavější v letošním wave2 2021 pro marketing, prodej a zákaznický servis. Přečtěte si o novinkách.

2. vlna 2021 pro Dynamics 365 přináší další inovace, které poskytují významné možnosti pro transformaci vašeho podnikání. Tato verze obsahuje stovky nových funkcí napříč aplikacemi Dynamics 365 pro řízení marketingu, prodeje, zákaznického i terénního servisu. Hlavní slovo má opět automatizace, zapojení umělé inteligence (AI), s cílem posílit vztahy se zákazníky.

A teď se podívejme na vybrané novinky v jednotlivých oblastech Dynamics 35, které jsou podle nás ty nejdůležitější.

Marketing

Dynamics 365 Marketing opět podporuje možnosti vytváření Customer Journey (personalizace) k interakci se zákazníky napříč všemi kontaktními body ve chvílích, na kterých záleží. Posouvá personalizaci na další úroveň a pomáhá tak najít inspiraci pomocí nápadů na obsah založených na AI, abyste mohli poskytovat vynikající zážitky, získali více zákazníků a posílili jejich loajalitu.

Nezajímavější je zcela nový modul nazvaný Real time marketing. Tento modul je určen pro řízení komunikace iniciované ze strany zákazníka, a to v reálném čase. Více o možnostech modulu vám ale napíšeme v dalším vydání, sledujte proto náš blog.

Prodej

Dynamics 365 Sales se i v dalším vydání novinek zaměřuje na realizaci úžasných nových funkcí a také na vylepšení propojení Microsoft Teams a Dynamics 365. Nově bude možné přistupovat k záznamům Dynamics 365 a aktualizovat je přímo z chatů a kanálů Teams. Dále bude dostupné nové integrované prostředí v Microsoft Teams pro přístup k důležitým informacím o vašich potenciálních zákaznících a příležitostech přímo z vašich schůzek Teams.

Další novinky se dotkly prognózování a k dispozici budou vylepšené funkce, jako je sdílení a zobrazení konkrétní prognózy, statistiky atributů pro zvýšení srozumitelnosti modelu prediktivního bodování, více ovládacích prvků pro správu a nasazení prognóz a podpora nových zobrazení prognóz.

Zákaznický servis

Dynamics 365 Customer Service přináší bohatá vylepšení pro podporu servisních týmů tak, aby přijímaly požadavky zákazníků z jakéhokoli kanálu, mohly zpracovávat více relací najednou, komunikovat s více aplikacemi bez ztráty kontextu a zlepšovat svůj pracovní postup pomocí nástrojů pro zvýšení produktivity. Oblast produktivity je podpořena využitím umělé inteligence a automatizace.

Nová verze nabízí podporu znalostní základny pro vytváření a využívání znalostních článků a také robustní přehledy prostřednictvím návrhů AI a bohatých vestavěných analýz. Poskytuje také spojení hlasu, SMS a digitálních zpráv s inteligentní a interaktivní hlasovou odezvou v reálném čase.

Servis v terénu

Dynamics 365 Field Service umožňuje organizacím přejít z papírové reaktivní služby a poskytovat proaktivní a prediktivní služby světové třídy, posilující digitální transformaci a umožňující inovativní obchodní modely, jako jsou služby založené na výsledcích. V 2. vydání 2021 Dynamics 365 Field Service představuje nový zákaznický portál, který zahrnuje funkce samočinného plánování a správy schůzek pro poskytování lepších služeb a komunikace se zákazníky.

Kromě toho jsou připraveny nové pracovní příkazy s vylepšeními, které poskytují lepší sjednocené pohledy pro zvýšení produktivity servisních týmů. Pro práci servisních techniků přišlo i nové prostředí Customer Service Workspace, které přináší možnost otevírat jednolité servisní případy v záložkách a neztrácet tak kontext. Inteligentní asistence urychluje rozpoznávat pomocí AI související případy a tak rychle najít řešení požadavku.

Všechny vylepšení vedou ke zlepšení produktivity servisních týmů, s cílem podpořit spokojenost zákazníků s poskytovanými službami.

Obecné novinky v Dynamics 365

Mezi novinky napříč aplikacemi Dynamics 365 postavené na platformě Power Apps patří například změna grafického zobrazení přehledů, kdy přibyly rámečky a linky, ale ubyly obrázky záznamů. Celkový přehled tak působí více jako seznam v excelu, avšak je na první pohled čitelnější. Přibyly i možnosti pro rychlou úpravu zobrazení přehledů.

Změny se také dočkalo pokročilé vyhledávání, díky kterému můžete lépe a podrobněji vyhledávat například nadřízené obchodní vztahy.

Pro podporu práce se systémem a snížení nutnosti klikat do detailu a pak zpátky na přehled, se nově detail záznamu otevře v postranním panelu a je možné dále pracovat v systému a procházet přehledy.

Grafické vylepšení dostala i volba sdílení u jednotlivých záznamů, možnosti byly ale zachovány.

Kontaktujte AC specialistu

Chcete zjistit o aplikacích pro řízení marketingu a obchodu více? Zaujaly vás možnosti Microsoft Dynamics 365? Kontaktujte AC specialistu Františka Kulvajta pro tuto oblast na emailu frantisek.kulvajt@autocont.cz.

Chcete více informací?