Tři skvělé funkce, které přináší Dynamics 365 Marketing a nový modul Real-time marketing

Cesta k novému, spokojenému a věrnému zákazníkovi vede v první řadě přes skvělou komunikaci ve správném momentu. A právě tu podporuje nový modul Real-time marketing v Dynamics 365 Marketing. Zjistěte, co nový modul přináší.

Díky AI a vstupům v reálném čase můžete vytvářet scénáře komunikace, které oslovují zákazníky prostřednictvím více dotykových bodů, za účelem posilování vztahů od potenciálních zákazníků, přes prodej až po podporu.

A s čím tedy nový modul Real-time marketing v  Dynamics 365 Marketing přichází?

1. Zapojení zákazníků v reálném čase

Nový modul Real-time marketing je určen pro řízení komunikace iniciované ze strany zákazníka, a to v reálném čase. Modul Real-time marketing přináší možnost definovat vlastní události (event triggers) a tak tou zákaznickou interakcí může být třeba návštěva prodejny, účast na koncertě nebo nedokončení objednávky v e-shopu.

Právě tyto interakce jsou pak kromě jiných standardně definovaných příznaků zákazníka (například – v posledních 90 dnech nenakoupil), spouštěčem automatické komunikace. K dalšímu oslovení zákazníka tak dochází automatizovaně na základě jeho chování v konkrétním čase.

2. Rychlejší oslovení zákazníků

Práce na všech zákaznických touchpointech a cestách zákazníků v reálném čase je skutečně komplexní činností. Stávající funkce cesty zákazníků podporuje tvorbu komunikace na základě definovaných stavů zákazníka a výše zmiňovaných událostí. A díky nově podporovaným komunikačním kanálům, jako je SMS a push-up notifikace, můžete oslovovat zákazníky prostřednictvím toho nejvhodnějšího kanálu, v návaznosti na jejich předchozí interakce a nejste odkázáni pouze na e-mail.

3. Využití AI pro přizpůsobení obsahu

Novinkou je také podpora tvorby obsahu komunikace. Doporučení založené na AI pro obsah, jako jsou vhodné texty a obrázky a analytika, například při hodnocení A/B testování pomůže proměnit návrhy v relevantní komunikaci, které zákazníka osloví v ten správný moment.

Z funkčního hlediska představuje Real time marketing komplexní nástroj na automatickou orchestraci komunikace se zákazníky prostřednictvím e-mailu, sms zpráv a push-up notifikací. Real time marketing tak doplňuje stávající funkcionality Dynamics 365 Marketing a přispívá ke zlepšení procesu oslovení zákazníků a budování dlouhodobých vztahů s nimi.

Kontaktujte nás

Chcete vědět více o modulu Real-time marketing nebo řešíte komplexní řízení marketingových aktivit a hledáte vhodné řešení? Jsme odborníci na informační systémy a pomůžeme vám najít vhodné řešení. Kontaktujte AC specialistu Františka Kulvajta pro tuto oblast na emailu frantisek.kulvajt@autocont.cz.

 

Zájem ?