Řízení vztahů se zákazníky (CRM)

CRM řešení obecně umožňují jednoduše navázat a udržovat dlouhodobé vztahy se zákazníky, klienty či partnery a pokrývají celou historii vztahu s nimi. Snadno a rychle dostupné informace pomáhají zajistit individuální přístup a rychle reagovat na měnící se potřeby. Celý systém pak umožňuje analyzovat zpětnou vazbu a získané informace využít k efektivnějšímu řízení marketingu a obchodu.

CRM řešení založená na platformě Microsoft Dynamics 365 vynikají příjemným uživatelským prostředím, silnou integrací s aplikací Microsoft Outlook i dalšími částmi aplikací ekosystému Dynamics 365 a Office 365. Jednotlivé části dokáží uceleně pokrýt oblasti, jako jsou obchod, marketing, projektové řízení, péče o zákazníky i podpora služeb a servisu u zákazníků v terénu - více na www.acdynamics365.cz.

Obchod

Microsoft Dynamics 365 for Sales pomáhá obchodním týmům i obchodníkům řídit proces generování nových obchodních příležitostí, sledování obchodních případů, vytváření a měření kvalifikovaných předpovědí a zároveň efektivně nastavuje proces komunikace se zákazníky.

Výsledkem je zrychlení obchodních procesů, vyšší procento uzavřených obchodů a zvýšení věrnosti zákazníků.

Více informací najdete ZDE.

Marketing

Microsoft Dynamics 365 for Marketing přináší všemi možnými komunikačními kanály marketingový obsah, data a procesy na zařízení zákazníků, a to vše s pomocí technologie Adobe Marketing Cloud.

Dnešní zákazníci jsou více a lépe informováni než kdykoli dříve. Tam, kde býval jediným zdrojem informací obchodník, nyní procházejí potenciální zákazníci více než polovinu nákupního cyklu bez komunikace s prodejním týmem. Marketingoví specialisté dostávají do rukou velice mocný nástroj.

Více informací najdete ZDE.

Péče o zákazníky

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service umožňuje poskytovat prvotřídní služby vedoucí k loajalitě a zvýšení spokojenosti zákazníků.

Dnešní zákazníci jsou velmi nároční a chtějí být informováni prostřednictvím hned několika kanálů. Očekávají okamžitý přehled o stavu svých požadavků, stížností nebo dotazů, a to online, prostřednictvím samoobslužného portálu, telefonicky pomocí telefonního centra nebo mobilní aplikace.

Více informací najdete ZDE.

Terénní servis

Microsoft Dynamics 365 for Field Service nabízí komplexní nástroje pro firmy provádějící servis zařízení a služby v terénu.

Vzhledem k nárůstu složitosti moderních systémů je pro spokojenost zákazníka stále více důležitá služba poskytovaná přímo v terénu. Správně vyřešený servis zvyšuje loajalitu zákazníků a může přinést i dodatečný prodej.

Více informací najdete ZDE.

Řízení projektů

Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation pomáhá sledovat aktuální stav projektů a aktivně předvídat a plánovat využití projektových zdrojů. Samozřejmostí je možnost zachycení údajů o časech, nákladech a sledování průběžných dat pro přesnou fakturaci.

Zaměstnanci mohou pracovat kdekoli, protože mají vždy přístup k správným a především aktuálním informacím o projektu.

Více informací najdete ZDE.

Oborová řešení

Nabízíme hotová oborová řešení podnikových informačních systémů, která v sobě zahrnují naše procesní know-how a pokrývají specifika vybraných oborů.

Podrobnosti k oborovým řešením najdete ZDE