Neustálá změna.
To je jediná jistota příštích let.

Před managementem velkých firem a institucí stojí nelehký úkol. Udržet se konkurenceschopný v době, kdy jedinou jistotou bude neustálá změna. Jak dokázal i loňský příběh krachu jedné z největších a nejtradičnějších cestovních kanceláří světa Thomas Cook, jež nedokázala účinně reagovat na nové koncepty hotelnictví – a v porovnání s platformami jako je Airbnb, Booking či Uber, působila příliš těžkopádně. A podobní vyzyvatelé dřív nebo později přijdou vlastně do kteréhokoli z oborů lidské činnosti.

Digitální revoluce začala měnit zažité postupy a principy tak nějak „zgruntu“. Mění se vše od výroby po management. Ale ruku v ruce s tím také firemní kultura, procesy, byznys modely. Jiné jsou i potřeby lidí, kteří pro vás budu pracovat. Navíc na rozdíl od předchozích transformací nejde o jednorázovou změnu – jako je pořízení nového informačního systému, nákup serveru nebo přechod do cloudu – ale o proces, jenž od této chvíle už nikdy neskončí.

I proto se AUTOCONT, největší český hráč na poli IT infrastruktury a komplexních řešení, rozhodl spustit novou kampaň, jejímž prostřednictvím se snaží velké firmy a instituci provést bez ztráty kytičky turbulentním světem plným neustálých změn.

„Doba, kdy bylo celé řešení u zákazníka in-house, vlastně definitivně končí. Každá společnost bude muset volit cloudový nebo hybridní model IT infrastruktury. AUTOCONT přitom zdaleka není jen dalším zprostředkovatelem služeb v datacentru, ale opravdu komplexním průvodcem a partnerem při transformaci a provozování informačních technologií. Naše nabídka není o jednom konkrétním produktu či službě, ale o skutečné změně přístupu. Pomáháme, aby tradiční společnosti zůstávaly akceschopné, flexibilní a připravené na budoucí výzvy. A děláme to zkušeně, bez chyb a s využitím komplexního know-how,“ říká Miloslav Záleský, marketingový ředitel lídra českého trhu s informačními technologiemi a IT infrastrukturou.

Kompetentně, zkušeně, bez chyb

To, že to AUTOCONT myslí s komplexností přístupu opravdu vážně, dokládá nejlépe seznam nabízených služeb, které začínají u architektury, strategie a implementace IT, pokračují vlastními datovými centry, řízením kybernetické bezpečnosti, provozem, optimalizací a dohledem hybridního IT prostředí, vývojem byznys aplikací a končí řízením celého projektu.

„Se zákazníky neexperimentujeme. Neženeme je bezhlavě do nákupu nových aplikací či zařízení, ale především společně s nimi poctivě přemýšlíme o celém procesu. Analyzujeme jednotlivé součásti a začínáme obvykle postupně měnit dílčí procesy. Když se klient přesvědčí, že změna skutečně byla užitečná, pouštíme se do dalších a dalších věcí. Naše nesporná výhoda je v seniorním týmu lidí, kteří si prošli velkými transformačními projekty. Stejně jako v šíři celého týmu, který dnes čítá přes tisíc lidí v České republice. To už je dobrý důvod věřit, že to uděláme tak, jak slibujeme. Tedy zkušeně, kompetentně a bez chyb,“ doplňuje Miloslav Záleský.

Mezi reference v oblasti transformačních projektů pak patří společnosti jako je Škoda AUTO, Dopravní podnik hlavního města Prahy, CzechTrade, CPI, ČEZ, Sazka, MND, Fischer, Zentiva či FIEGE.

Oblasti služeb

End pop-up

Máte zájem o další informace nebo o nabídku pro vaši konkrétní situaci?