Řízení obchodní firmy v on-line době

Poskytněte svým zákazníkům nejlepší zážitek i službu.

On-line nakupování v posledních měsících rostlo více než za posledních několik let. Také více než kdy jindy platí, že spokojenost zákazníka s nákupem a poskytnutou službou je rozhodujícím faktorem pro věrnost značce. Nejde jen o dočasnou změnu, ale o trvalý přechod k on-line nakupování, kde prodejci spolupracují se zákazníky na dálku pomocí intuitivních, spolehlivých a zabezpečených nástrojů. Na pozadí přitom musí mít perfektní logistickou službu, která zákazníka vždy příjemně překvapí.

Na dalším webináři k podnikovým řešením si budeme povídat o tom, jak digitalizací firemních procesů můžete snížit náklady, optimalizovat provoz a zvýšit komfort svých zákazníků. Ze zkušenosti víme, že dílčí zlepšení jen v jedné oblasti nestačí, konkurenční výhodu lze získat teprve splněním všech podmínek.

Webinář je určen všem firmám, které staví své zákazníky na první místo, řeší digitalizaci prodeje, optimalizaci skladování a efektivitu distribuce a spolehlivou oporu v informačním systému.

Datum a čas / 11. listopadu 2020, 10:00 – 11:00 hod.

Odkaz na přihlášení do online přenosu obdržíte po vaší registraci formou přílohy pro uložení do svého kalendáře.
Těšíme se na vás.

Detaily k programu a registraci zde

Za společnost AUTOCONT a.s. vás srdečně zve

Jakub Kvapil
Senior Account Manager