Společnost ENGIE se stará o své zákazníky v cloudu díky Microsoft Dynamics 365

Ostrava (leden 2018) - Společnost ENGIE vsadila v rámci své strategie řízení vztahů se zákazníky na řešení Microsoft Dynamics 365, které jí na míru dodala společnost AutoCont CZ a.s. Přístup o rozjetých projektech a svých zákaznících mohou obchodníci vidět kdykoliv a kdekoliv, celé totiž běží v cloudu jako služba.

ENGIE Services a.s. dodává komplexní energetická řešení a zajišťuje také servisní služby, facility management a energetické služby vedoucí k zefektivnění energetického hospodářství. Specifikem společnosti ENGIE je rozsáhlá vnitřní struktura větvící se skrze různá odvětví, přes obchod, rozpočetnictví až po infrastrukturní řešení. Pro evidenci veškerých aktivit týkajících se projektů, zákazníků a k nim navázaných kontaktů hledala vhodný nástroj, který by podpořil firemní strategii v oblasti řízení vztahů se zákazníky. Při výběru řešení oslovila společnost ENGIE společnost AutoCont CZ a.s., předního dodavatele podnikových aplikací a řešení v České republice. Jako nejvhodnější se ukázalo být řešení Microsoft Dynamics for Sales, ve kterém je řešena podpora obchodních procesů. Konkrétně se jedná o evidenci současných a potencionálních zákazníků, probíhajících i již ukončených projektů, kontaktních osob a aktivit.

„Microsoft Dynamics 365 představuje novou generaci podnikových řešení, která spojuje funkcionality a procesy ERP a CRM systémů a spolu s Microsoft Office 365 je integruje do jednoho cloudového prostředí. Vyšší efektivita, pružnější procesy a dosažení vyšší produktivity jsou hlavní důvody, proč jsme pro ENGIE navrhli právě Microsoft Dynamics for Sales,“ popisuje důvody nasazení Robert Paskovský, Business Development Manager společnosti AutoCont CZ a.s.

Vzhledem k tomu, že je dané řešení součástí Microsoft Dynamics 365, které běží v cloudu jako služba, jsou informace o jednotlivých zákaznících a projektech včetně historie jednání a prodeje dostupné z jednoho místa, ale přitom kdekoli v terénu. Sdílením těchto informací došlo ve firmě k výraznému zlepšení zastupitelnosti obchodníků. Přímo na míru pro ENGIE bylo propojení systému s databází ARES, díky čemuž je možné efektivněji zadávat informace o potenciálních či stávajících zákaznících.

„S řešením Microsoft Dynamics 365 for Sales jsme získali vhodný nástroj k podpoře firemní strategie v oblasti řízení vztahů se zákazníky. Jako velké plus vidím to, že celé řešení běží v cloudu a k aktuálním informacím je možné přistupovat kdykoliv a odkudkoliv, z jakéhokoliv zařízení, které je připojené k internetu,“ uvádí ing. Miroslav Koláček, Business Development Manager společnosti Engie.

Více informací naleznete v případové studii.