Jak na moderní zákaznický servis

Cesta ke spokojenému a věrnému zákazníkovi vede přes špičkový zákaznický servis. Ať už jde o řešení objednávek, reklamací nebo servisních úkonů, klienti jsou stále náročnější a udržet krok s moderními trendy je obtížné.

S efektivním využíváním zákaznických dat a budováním vztahu k vaší značce vám pomůže Microsoft Dynamics 365. Objevte s námi možnostmi této moderní platformy, využití prvků umělé inteligence a virtuální reality pro řešení zákaznických požadavků a seznamte se s dalšími zajímavými nástroji.

Aktuální trendy a možnosti vám odhalíme na osobním semináři v Brně, nebo online webináři, dle vašich preferencí. Na osobním semináři si navíc budete moci vyzkoušet brýle pro rozšířenou realitu, HoloLens 2.

Webinář / 23. září 2020, 10:00 – 11:30 hod.

Seminář / 24. září 2020, 13:00 – 16:00 hod.

Těšíme se na vás.

Detaily k programu a registraci zde

Za společnost AUTOCONT a.s. vás srdečně zvou

Miroslav Švrčina
Senior Account Manager

Radek Votruba
Senior Account Manager