Účinná řešení pro efektivní Home office

Současná situace nám nastavuje zrcadlo, jak dobře jsme připraveni na neočekávané změny. Jsme nuceni rychle měnit pracovní postupy, komunikaci i způsoby spolupráce.

Dokážeme však komunikovat online a pracovat efektivně i za nestandardních podmínek? Jsme schopni efektivně řídit práci zaměstnanců na home office? Pracujeme skutečně jako tým? Umíme vzdáleně komunikovat, sdílet a upravovat dokumenty?

A co třeba plánovat a vést manažerské i týmové porady? Daří se vám realizovat online schůzky se zákazníky a partnery? Máte vyřešenou podporu pro naše projekty a projektové týmy?

Každý se v dnešní době snaží využít svých znalostí a schopností pro pomoc ostatním. AUTOCONT má dlouhodobé zkušenosti s využíváním nástrojů pro online komunikaci i další chytrá řešení.

Chceme vás podpořit a podělit se s vámi o naše zkušenosti a tipy, které vám pomohou s novým způsobem práce a komunikace ve vaší firmě.

Datum a čas / 26. března 2020, 10:00 – 11:30 hod.

Odkaz na přihlášení do online přenosu obdržíte emailem před termínem webináře. Těšíme se na vás.

Detaily k programu a registraci zde

Za společnost AUTOCONT a.s. vás srdečně zve

Radek Votruba
Senior Account Manager