AC FORUM
Je online prostor určený pro stávající či potenciální zákazníky AutoContu, kteří mají zájem o AC novinky, chtějí čerpat informace z AC blogů či přispívat do diskusí. Mohou zde získat informace z konferencí, prezentací a dalších neveřejných dokumentů.

AC
FORUM

Je online prostor určený pro stávající či potenciální zákazníky AUTOCONTu, kteří mají zájem o AC novinky, chtějí čerpat informace z AC blogů či přispívat do diskusí. Mohou zde získat informace z konferencí, prezentací a dalších neveřejných dokumentů.

×
Blog teaser image

Microsoft Dynamics 365 (online) – nová verze 9.0

V nové verzi Microsoft Dynamics 365 (online) došlo k zásadní aktualizaci uživatelského rozhraní webových aplikací s cílem zlepšit ergonomii práce s nimi. Tyto změny jsou konzistentní ve všech webových aplikacích spadajících do konceptu Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement, dříve známém jako Microsoft Dynamics CRM.

Změny se vztahují na všechny hlavní aplikační oblasti, jako jsou formuláře, ovládací panely, seznamy, dialogy či vyhledávací obrazovky. Došlo především k odstranění nepotřebných částí, vylepšení vizuální hierarchie a rozšíření vyhledávání. K dispozici jsou také nové nástroje pro customizaci jako App Designer či Site map Designer.

Nová verze přináší rozhraní Unified Interface, které poskytuje jednotný design pro všechny stávající i nové aplikace. Sjednocené rozhraní využívá principy přizpůsobitelného návrhu webových stránek, které poskytují optimální zobrazení a interakci pro libovolnou velikost zařízení či orientaci obrazovky.

Jednou z nových aplikací je Dynamics 365 for Marketing - marketingová aplikace umožňující zcela nový pohled na zákazníky. Aplikace je snadno použitelná, bezproblémově pracuje s technologií Dynamics 365 for Sales a obsahuje vestavěnou podporu business intelligence. Intuitivní nástroje pro návrh drag-and-drop zobrazení zjednodušují tvorbu obsahu od přizpůsobení zprávy až po stanovení lead scoring. Pomocí těchto nástrojů lze také vytvořit automatickou vícekanálovou kampaň, která rozešle personalizované e-mailové zprávy a následně generuje další aktivity. Každý kontakt v cílové skupině tak cestuje dále předem upravenou cestou, která reaguje na jejich interakce a identifikuje nejlepší prospekty.

Konektor Microsoft Dynamics 365 (online) pro LinkedIn Lead Gen Forms je aktualizované řešení, které uživatelům umožňuje spouštět LinkedIn reklamní kampaně, a poté synchronizovat její výsledky s Dynamics 365 for Sales. Řešení navíc zahrnuje podporu pro více členských účtů, přizpůsobitelné strategie pro přiřazení klíčových slov či schopnost analyzovat lead performance napříč všemi zdroji.

Customer Service Hub, v dřívějších verzích nazývaný jako Interactive Service Hub, byl přepracován na samostatnou aplikaci, která na jednom místě zobrazuje všechny důležité informace o zákaznících a usnadňuje operátorům i manažerům, aby mohli jednoduše prioritizovat aktivity jednotlivých případů.

I funkcionalita Knowledge Management vychází z nového rozhraní Unified Interface a umožňuje publikovat, upravovat, vyhledávat či překládat články. Vylepšení se týkají především pokročilých možností vytváření obsahu a podpory editace zdroje HTML či funkčnosti vyhledávání znalostních článků.

Aplikace Dynamics 365 App for Outlook zachovává funkčnost z předchozí verze, ale přidává další funkce, které umožňuje právě Unified Interface. Vylepšeno bylo zobrazení položek v seznamu či vyhledávání záznamů. Přidána byla i funkce Sitemap Dynamics 365 (online) pro snadný přístup k oblíbeným a nově používaným záznamům v aplikaci.

Mobilní aplikace Dynamics 365 pro telefony poskytuje stejné plnohodnotné funkce jako aplikace pro tablety a má funkce použitelné i v offline režimu. Nová navigace umožňuje rychle se orientovat v různých oblastech systému a poskytuje také rychlý přístup k nedávno prohlíženým záznamům a oblíbeným položkám.

Nová verze přináší možnost interakce s daty z externích systémů pomocí tzv. virtuálních entit. Virtuální entita je vlastní entita v Dynamics 365 (online), která za běhu načítá data z externího zdroje dat, jako je například Azure SQL Database. Uživatelé tak vedle sebe pracují se záznamy z interních i externích zdrojů.

Díky Business Process Flow lze zajistit konzistenci zadávaných dat a definovat kroky, kterými se mají pracovníci řídit při práci se zákazníky. Například můžete vytvořit procesní akci pro automatizaci odesílání e-mailů, vytváření úkolů nebo zacházení s daty. Tato procesní akce může být vyvolána uživatelem kliknutím na tlačítko, které se zobrazí jako jeden z kroků ve fázi, na které pracují.

acdynamics365.cz

Související články

Article teaser image

Dynamics 365 řeší CRM v neziskové organizaci


AUTOCONT nahradil původní CRM řešení moderním a flexibilním systémem, který by při jednoduchém ovládání umožnil maximální přístup k uloženým datům celému týmu neziskové organizace SOS dětské vesničky.

více

Article teaser image

Nové číslo magazínu ELITA je na světě


Čtení se zajímavým obsahem

více

Blog teaser image

Efektivní nábor s Dynamics 365 for Talent a LinkedIn


Dvě třetiny vedoucích pracovníků uvádí, že je na trhu práce nedostatek talentovaných lidí. S digitální transformací navíc přichází změna způsobu, jakým pracujeme. Hledání zkušených lidí se tak stává stále náročnějším.

více

Komentáře

Související články

Article teaser image

Dynamics 365 řeší CRM v neziskové organizaci


AUTOCONT nahradil původní CRM řešení moderním a flexibilním systémem, který by při jednoduchém ovládání umožnil maximální přístup k uloženým datům celému týmu neziskové organizace SOS dětské vesničky.

více

Article teaser image

Nové číslo magazínu ELITA je na světě


Čtení se zajímavým obsahem

více

Blog teaser image

Efektivní nábor s Dynamics 365 for Talent a LinkedIn


Dvě třetiny vedoucích pracovníků uvádí, že je na trhu práce nedostatek talentovaných lidí. S digitální transformací navíc přichází změna způsobu, jakým pracujeme. Hledání zkušených lidí se tak stává stále náročnějším.

více

Article teaser image

Mobilní aplikace Dynamics NAV


AUTOCONT ve společnosti HENNLICH navrhl nové řešení zefektivňující práci ve skladu i výrobě

více

Article teaser image

Portál občana - brána k elektronickým službám státu


Naši specialisté se podíleli na nasazení řešení Portálu občana, který poskytuje možnost centrálního přístupu k elektronickým službám státu a získal ocenění Microsoft Awards 2018

více

Blog teaser image

Česká verze Dynamics 365 Business Central je tady!


Společnost Microsoft 1. 10. 2018 oficiálně vydala Dynamics 365 Business Central on-premise, pokračovatele Dynamics NAV – podnikového informačního systému pro malé a střední společnosti.

více

Article teaser image

CzechInvest využívá Dynamics 365


CRM řešení od AC v agentuře pro podporu podnikání

více

Blog teaser image

Úspěšně jsme představili řešení Dynamics 365


Ve čtvrtek 20. 9. 2018 proběhl v prostorách Microsoftu AC seminář s tématem Budoucnost Microsoft Dynamics AX v podobě Dynamics 365.

více

Article teaser image

Nová generace podnikového řešení Microsoft Dynamics 365


AUTOCONT představuje novou generaci podnikových řešení Microsoft Dynamics 365, která spojuje funkcionality ERP a CRM systému, které s MS Office 365 integruje do jednoho cloudového řešení.

více

Article teaser image

Modernizace IT v Oblastní nemocnici Náchod


V Oblastní nemocnici Náchod jsme ve třech etapách obměnili podstatné části infrastruktury datového centra, serverů, úložných systému i síťových prvků

více