Finanční poradenství v jednom tabletu je možné díky AutoContu

(Praha, červen 2016) – V květnu spustila společnost Swiss Life řešení pro tablety, které výrazně zjednodušuje administrativu v oblasti finančního a investičního poradenství. Toto unikátní řešení bylo pro Swiss Life vyrobeno na zakázku společností AutoCont. Řešení přinese úsporu času díky rychlejšímu zpracování dat i vyšší bezpečnost údajů.

Díky unikátnímu řešení vyvinutému AutoContem pro společnost Swiss Life budou moci do konce roku její finanční poradci vyřídit všechny potřebné dokumenty včetně smluv třetích stran přímo na tabletu. Ke všem dokumentům budou mít klienti zároveň přístup okamžitě online. To umožňuje využití moderní technologie biometrického podpisu.

Biometrické podpisy se v České republice stávají realitou a pronikají již i do prémiového finančního poradenství. AutoContem vyvinuté řešení pro poradenskou společnost Swiss Life Select přichází jako první na trhu finančních služeb s komplexním inovativním tabletovým řešením. Nová aplikace v tabletu nabízí nejen online přípravu analýzy klienta a biometrický podpis, ale i celou řadu profesionálních analytických nástrojů, kalkulaček, statistických dat, grafů z kapitálových trhů a dalších informací pro klienta i poradce. Klient tak bude mít ihned na schůzce možnost získat online srovnání vývoje různých investičních nástrojů a další profesionální informace.

„Projekt výrazně zjednoduší život klientům a zároveň usnadní administrativu finančním poradcům. Klient je schopen informace a data, která poskytne finančnímu poradci v aplikaci rychle a bezpečně elektronicky podepsat pomocí dynamického biometrického podpisu a má nad nimi plnou kontrolu. Aplikace má zabudovány i kontrolní mechanismy, které předchází běžným chybám, jako jsou překlepy nebo chyby v kontaktech,“ říká Jaroslav Biolek, ředitel společnosti AutoCont CZ.

Na podzim letošního roku uvede Swiss Life novinku do plného provozu. Do konce roku společnost plánuje, že klienti budou prostřednictvím tabletu uzavírat i smlouvy, které v rámci řešení poradce klientovi navrhne. Díky unikátnímu řešení tak bude na podpisy různých druhů finančních produktů od mnoha poskytovatelů stačit jediné zařízení.

„Aby bylo portfolio finančních produktů správně nastaveno, je nutné se o klientovi dozvědět velké množství osobních údajů i jeho životní plány či investiční profil. Všechna tato data doposud poradci Swiss Life zapisovali do běžného CRM systému. S novou aplikací se informace do systému přepíšou automaticky, navíc k nim má klient okamžitě přístup online. Očekáváme, že celý proces se velmi zrychlí a místo administrativní činnosti budou mít poradci více času na komunikaci s klienty,“ vysvětluje Pavel Manhalter, výkonný ředitel Swiss Life Select.