Konec klasických telefonních ústředen?

Nová generace cenově dostupného řešení pro firemní komunikaci a spolupráci

Jste nuceni řešit obměnu staré telefonní ústředny, která již není podporována výrobcem? Nestačí vám stávající řešení ať již z pohledu funkcí, nebo počtu telefonních linek? Nebojte se podívat směrem k modernímu a škálovatelnému řešení Cisco Business Edition 6000. Překvapí vás nejen nejrůznější možnosti jednotlivých komunikačních nástrojů systému, rychlost nasazení, jednoduchá správa, ale především ekonomická stránka nabízeného konceptu. Z počátku je možné implementovat pouze jednu z aplikací systému, obvykle tedy začít základní hlasovou komunikací, která umožní přechod z klasického telefonního světa do nové platformy pro firemní komunikaci a spolupráci. Specialisté AutoContu vám díky zkušenostem ze zrealizovaných projektů pomohou takové úvodní kroky navrhnout a zároveň tím otevřou další možnosti, které přináší mnohem větší flexibilitu práce a především významně šetří firemní náklady a čas spojený s cestováním.

Proč jen hlas nestačí?

V dnešním době vyžadující rychlé reakce je nereálné být ve všech potřebných místech fyzicky a pokud se o to zaměstnanci firem snaží, je to velmi často náročné na čas a cestovní náklady. Situaci často ještě více zhoršuje aktuální dopravní infrastruktura a často jsou plánované časy a produktivita práce zmařena nečekanými situacemi (kolony na dálnicích a podobně). Úspěšné firmy si stále více uvědomují, že efektivní komunikace a spolupráce – a s tím ruku v ruce jdoucí míra inovací, rychlosti a pružnosti – je právě tím, co je odlišuje od méně úspěšných. Moderní nástroje pro komunikaci a spolupráci nám umožňují být v úzkém kontaktu s kolegy i zákazníky, ať už jsme my či oni kdekoliv. A hranice, nebo chcete-li zdi kanceláří, přestávají existovat nejen v rámci jednotlivých firem či jejich poboček, ale i mezi nimi.

Jaké možnosti kromě základní hlasové komunikace tedy řešení nabízí?