Intuitivní nástroj pro obchodníka v terénu

Využijte našeho CRM řešení a pomozte svým obchodníkům být úspěšnější

Broker management systém je komplexní řešení založené na platformě Microsoft Dynamics CRM podporující vaše prodejce, management i marketing. Základním pracovním prostředím externích prodejců pro práci v terénu je webový portál nebo aplikace pro dotyková zařízení typu tablet. Úvodní obrazovka CRM řešení obsahuje nejdůležitější informace, takže se obchodník velmi rychle zorientuje v tom co má v daný okamžik nejvyšší prioritu.

Obchodník tak má k dispozici všechny důležité údaje a je schopen se velmi rychle připravit na jednání s klientem, případně mu odeslat email, naplánovat si s ním schůzku nebo úkol.

Přímo z úvodní obrazovky je možné seznam klientů filtrovat nebo třídit např. podle nejbližšího data výročí smlouvy, data narozenin, data poslední návštěvy/komunikace s klientem, a další. Na kartě klienta jsou k dispozici veškeré informace k prvotřídní obsluze klienta - od základních a kontaktních informací, přes kompletní historii komunikace s klientem, seznamy aktivních i ukončených produktů, aktuálně řešených příležitostí, žádostí/stížností zákazníka, až po detailní údaje vyplývající např. z finančních dotazníků, umožňující efektivní segmentaci.