Moderní a příjemné uživatelské prostředí

Sledujeme potřeby uživatelů a nové trendy

Z každodenního kontaktu se zákazníky v rámci servisu, hotline podpory, procesního i legislativního poradenství, máme cennou zpětnou vazbu a podněty k dalšímu rozvoji. A které potřeby rezonují nejčastěji:

  • rozsáhlá funkčnost Magma HCM = rozsáhlé menu
  • větší specializace uživatelů – uživatel neřeší celé HR, pouze část – zejména u větších subjektů
  • potřeba rychlého zaškolení nových uživatelů
  • potřeba hlídat důležité úkoly a termíny
  • přístup k informacím z jednoho místa

Nové prostředí v reakci na tyto požadavky je

  • Osobní – každá role má „svoji“ Magmu
  • Čisté – jednotný čistý design všech obrazovek
  • Přehledné – nové menu ve stylu pásu karet Office aplikací
  • Efektivní – vše na jednom místě - úkoly, oznámení, oblíbené funkce, odkazy atp.
  • V souvislostech – informace a funkce k záznamu vždy po ruce
  • Funkční – na spolehlivé fungování Magmy se můžete vždy spolehnout

Cíle / důvody redesignu - „4Z“

  • Zjednodušení a sjednocení ovládání
  • Zefektivnění práce uživatele
  • Zvýšení uživatelského komfortu
  • Zatraktivnění uživatelského prostředí

Ukázky nového designu

Nové úvodní okno pro roli

Rozbalovací sekce

Seznam Personal – s ovládním v ribbonu a faktovým oknem