Promyšlené komponenty a funkce aplikací

Základní aplikace AC Portál 365 zajistí organizaci přehledný rozcestník portálu, sdílení dokumentů interně i externě s řízením přístupových práv a úpravou dokumentů přímo v prohlížeči, podpoří spolupráci uživatelů na interních i externích projektech, zajistí zjednodušení procesů a postupů při řešení žádostí a jejich schvalování, zabezpečí rezervaci sdílených zdrojů organizace (auta, zasedací místnosti, projektory a další). Součástí je také aplikace Kontakty, která v rámci organizace usnadní přehled o tom, kdo je kdo a nasdílí všechny potřebné kontaktní informace.

Úvodní obrazovka

  • Úvodní obrazovka slouží jako přehledný rozcestník dílčích aplikací portálu

Dokumenty

  • Aplikace zabezpečující efektivní sdílení a spolupráci uživatelů v dokumentovém úložišti
  • Aplikace umožňující vygenerovat dokumentové knihovny na samostatném webu
  • Přístup k dokumentům je řízen dle oprávnění (čtení, editace)
  • Možnosti sdílení dokumentů s externisty
  • Automatické verzování dokumentů; historie verzí
  • Aplikace obsahuje workflow pro ukončení dědění a nastavení jedinečného oprávnění nad dokumentovou knihovnou
  • Dokumenty je možné opatřovat metadaty
  • Úprava dokumentů přímo v prohlížeči

Projektové prostory

  • Aplikace podporuje spolupráci uživatelů na interních i externích projektech
  • Aplikace umožňuje uživatelům generovat webové prostory pro posílení interní spolupráce
  • Uživatelé mají možnost efektivně spolupracovat v rámci vygenerovaných prostorů (skupin)
  • Uživatel má možnosti výběru z více jak 50 definovaných šablon prostoru - týmový web, wikiweb, web komunity, webový deník, …

Interní žádanky

  • Aplikace zpřehledňuje interní žádanky a jejich schvalování. Vše je řízeno z jednoho místa s patřičnými oprávněními
  • Aplikace umožňuje uživateli vyplnit formulář interní žádosti a předat ho ke schválení. Jedná se například o nákup majetku nebo schválení cestovního příkazu
  • Workflow vygeneruje schvalovateli úkol = schválit žádost
  • O přiřazení úkolu se schvalovatel dozví prostřednictvím notifikace ve formě e-mailu

Rezervace zdrojů

  • Aplikace zefektivňuje procesy týkající se sdílených zdrojů, jejich rezervace a využítí
  • Aplikace umožňuje uživatelům rezervovat si dostupné sdílené zdroje, jako jsou sdílené automobily, zasedací místnosti nebo projektory

Kontakty

  • Aplikace usnadňuje orientaci v organizaci (Kdo je kdo)
  • Aplikace zobrazuje interní i externí kontakty společnosti

K základním aplikacím AC Portál 365 nabízíme i rozšířující specifické aplikace.