Služby Lenovo

Služby společnosti Lenovo vám pomohou využívat váš počítač Lenovo naplno, bez ohledu na způsob práce. Ať již máte tisíce počítačů, nebo jen jeden, Lenovo vám poskytuje kvalitu, spolehlivost a jistotu, které jsou zapotřebí pro bezproblémový provoz bez ohledu na to, kde se nacházíte nebo kdy nás potřebujete.

Pokud se neorientujete, která služba je ta správný pro vaše zařízení, tak kontaktujte naše obchodníky v rámci regionálních center nebo naši obchodní linku tel.: 596 152 222, e-mail: obchod@autocont.cz. Jsme připraveni vám pomoci.

Služby ThinkPlus

Služby ThinkPlus maximalizují produktivitu, kterou váš podnik získává pomocí počítačů Lenovo, a pomáhají vašemu podniku zůstat zaměřený na to, co je důležité. Vyberte si služby a jejich rychlost v závislosti na tom, co váš podnik potřebuje.

Záruční podpora a podmínky údržby šité na míru rychlosti, jakou váš podnik vyžaduje.

  • Upgradujte své standardní záruky, zrychlíte tak služby a získáte vyšší úroveň servisu. Služba Carry-In může být upgradovaná na typ „on-site“ (na místě) pro maximální pohodlí a minimální odstávku.
  • Prodlužte své základní záruky a ochraňte tak své investice. Standardní jednoleté záruky lze prodloužit na dva, tři, čtyři nebo pět let, v závislosti na potřebách vašeho podniku a požadavcích na životní cyklus počítačů.

Prémiová technická podpora Lenovo

Na Lenovo produkty řady Think (ThinkPad, ThinkPad Tablet, ThinkCentre, ThinkStation, ThinkServer, ThinkVision) je poskytována prémiová technická podpora Lenovo Premium Support, díky které získáváte služby navíc.

Výhody služby Premium Support pro Think produkty:

  • Prioritní zelená telefonní linka technické podpory 800 353 637
  • Vyřizování elektronické korespondence premium@lenovo.cz nejpozději následující pracovní den
  • Vzdálená pomoc Lenovo QuickSupport zdarma
  • Elektronická verze obnovovacích disků (Recovery Media) zdarma ke stažení na www.lenovoservices.cz

Ochrana ThinkPad

Ochrana ThinkPad vám umožní zůstat produktivní a vyvarovat se odstávkám způsobeným poškozením notebooku. Ochrana ThinkPad vám poskytuje jistotu, protože víte, že váš notebook je vždy v bezpečí.

Proč zvolit Ochranu ThinkPad?

  • Ochrana ThinkPad snižuje náklady na vlastnictví notebooku prodloužením jeho životního cyklu a ochranou vašich investic
  • Rychlé opravy a výměny součástí zajistí efektivní řešení problémů a zvyšují vaši produktivitu

Zeptejte se sami sebe:

  • Je pro mne minimalizování odstávek důležité?
  • Je důležité pokrytí pro případné nehody a škody?
  • Má pro mne bezproblémová oprava a výměna nějakou hodnotu?
  • Jste v mobilním pracovním prostředí?
  • Potřebujete přesně stanovit rozpočet pro náklady na opravy?

Co je pokryto?

  • Škody a poškození způsobené pádem či upuštěním v rámci běžného používání
  • Poškození způsobená rázovým přepětím elektrického proudu
  • Poškození kapalinami
  • Poškození LCD displeje

Co není pokryto?

  • Externí periferní zařízení
  • Příslušenství, které nebylo nainstalováno společností Lenovo v době zakoupení
  • Akumulátory
  • Dále ochrana ThinkPad nepokrývá krádež nebo ztrátu, úmyslný požár či zapálení, kosmetické nebo předtím existující vady nebo vady v důsledku nesprávného používání či používání v nenormálních provozních podmínkách

Ochrana ThinkPad musí být zakoupena do 90 dnů od zakoupení vašeho nového notebooku ThinkPad a začíná a trvá shodnou dobu jako záruka.

Uchování pevného disku

Vaše data zůstanou vašimi napořád. Uvědomujeme si, že bezpečnost vašich dat je podmínkou k úspěchu. Ať již pracujete s citlivými daty nebo nikoliv, zajistěte, aby vaše podniková data zůstala ve vašich rukou pomocí služby Uchování pevného disku společnosti Lenovo. Jestliže náš technik mění vadnou část v rámci podmínek omezené záruky, tato část se stává majetkem výrobce tj. Lenovo. Jestliže váš pevný disk selže a je stále kryt zárukou, služba Uchování pevného disku vám umožní ponechat si starý disk a data s ním.
Služba Uchování pevného disku je dostupná pro všechny notebooky Lenovo ThinkPad, stolní počítače ThinkCentre, pracovní stanice ThinkStation a server ThinkServer.

Proč koupit:

  • Zabezpečení
    Uchování důvěrnosti dat a jejich ochrana jsou vaší zodpovědností. Uchování pevného disku zajistí, že data nikdy neopustí váš podnik.
  • Shoda a snížení rizika
    Pomůže vám být ve shodě s požadavky na ochranu a uchování dat, čímž zajistí snížení rizika občanskoprávní odpovědnosti.
  • Kontrola
    Uchováte-li špatné pevné disky uvnitř podniku, můžete se kdykoliv rozhodnout dle vlastních potřeb o tom, jak a kdy data zlikvidujete. Odpadne problém sledování přepravy špatných pevných disků. Pokrývá vícero disků v počítači a vícero poruch (některé serverové systémy mohou mít až 12 pevných disků) Pohodlí - Pomáhá snižovat administrativní zátěž spojenou s vracením a sledováním pevných disků.

Portfolio servisních služeb pro servery

Na Lenovo servery, datové úložiště (ThinkServer, System x, Lenovo Sx200, Storwize V3700) je poskytován záruční i pozáruční servis přes naše certifikované techniky.
Lenovo Services poskytuje komplexní servisní služby pro infrastrukturní produkty. Ať se jedná o servery, datová úložiště nebo řešení (kombinace harware + software), Lenovo nabízí spolehlivé záruční, pozáruční i instalační služby. Rozšířené služby se nemusí vztahovat pouze na hardware, ale lze je zakoupit i k dodanému software a servisně tak pokrýt celou dodávku. Získáte tak unifikovaný servisní kontakt a nemusíte spekulovat kam vlastně zavolat a nahlásit poruchu. Standardně nabízíme k Lenovo serverům a datovým úložištím záruku 3 roky v místě u zákazníka. Rozšířit lze záruku na garanci opravy až do 4 hodin od nahlášení poruchy nebo případně řešit servisní potřeby servisní smlouvou, jasně definující servisní podmínky individuálně na míru zákazníkovi.

Standardně je u všech serverů nabízeno:

  • 1 nebo 3 roky - reakce do druhého pracovního dne, v místě u zákazníka 9x5

Rozšířené služby:

  • 3 roky, 4 roky, 5 let – reakce do 4 hodin, v místě u zákazníka 9x5
  • 3 roky, 4 roky, 5 let - reakce do 4 hodin, v místě u zákazníka garance opravy do 24 hodin – nebo garance opravy do 8 hodin

V případě nahlášení záruční i mimozáruční opravy kontaktujte naše certifikované techniky nebo servisní linku tel.: +420 606 773 773, e-mail: servisHW@autocont.cz. Rádi vám pomůžeme.