AutoCont představuje nový elektronický katalog produktů a B2B nákupní portál muj.autocont.cz

(Ostrava, září 2011) – Společnost AutoCont spouští na konci léta nový elektronický WebKatalog produktů a B2B nákupní portál Můj AutoCont, který je určen pro stávající i nové zákazníky.

Aplikace "Můj AutoCont" slouží jako:

  • elektronický WebKatalog s aktuální nabídkou hardwaru a softwaru, které jsou v portfoliu společnosti AutoCont
  • orientační ceník v cenových hladinách tak, jak jsou doporučovány výrobci
  • B2B portál pro efektivní elektronický nákup a obchodní komunikaci v individuální cenotvorbě pro smluvní zákazníky

„Těšíme se, že nové vlastnosti elektronického katalogu produktů umožní našim zákazníkům rychlejší orientaci v našem portfoliu. Nákupní portál přinese stávajícím i novým zákazníkům spojení výhod elektronické B2B komunikace s osobní podporou obchodníka z preferovaného obchodního zastoupení AutoContu a atraktivní individuální cenotvorbu pro opakované nákupy, dle nastavených dohod,“ říká Miloslav Záleský, ředitel pro portfolio a marketing.

WebKatalog umožňuje rychlou orientaci v nabídce produktů s výběrem zboží dle kategorií a podkategorií, s filtrováním dle výrobců, parametrů a cenového rozsahu či vyhledávání dle zadaného textu.

Orientační ceník zobrazuje neregistrovaným uživatelům cenové hladiny doporučované výrobci technologií. U vybraných položek mohou být uvedeny tzv. akční ceny z marketingových a obchodních kampaní.

B2B portál nabízí pro zákazníky AutoContu se smlouvou či dohodou pro opakované nákupy přístup ke speciálním cenovým podmínkám. Zákazník získá výhody nástroje pro efektivní elektronický nákup, osobně podporovaný definovaným obchodníkem z preferovaného obchodního zastoupení. Na portálu zákazník vidí přehledně historii obchodních transakcí s AutoContem, zároveň jednotliví zaměstnanci zákazníka disponují různou úrovní práv a dle toho mohou dělat patřičné operace. Portál nabízí rovněž přehledný pohled na historii obchodních transakcí s AutoContem a smluvním zákazníkům umožňuje i přístup k hlášení servisních požadavků a sledování jejich vývoje.

V neposlední řadě může zákazník udělat dohodu o cenových podmínkách a slevách napříč nabídkou či na vybrané kategorie zboží či výrobce, může definovat „standard“ tzn. preferovaný produkt pro opakované interní nákupy se smluvně stanovenou cenou (např. firemní standardy PC, notebooků, displejů atd.).

Nastavení podmínek a přístup na portál je možné projednat s nejbližším obchodním zastoupením regionálních center AutoCont (www.autocont.cz/rc).