Ocenění Microsoft Awards 2016 získaly čtyři projekty AutoContu

Praha (květen 2016) – Hned čtyři projekty, které u svých zákazníků v roce 2015 realizoval AutoCont, se výrazně prosadily mezi projekty oceněnými za uplynulý rok v rámci prestižní soutěže Microsoft Awards 2016.

3. května vyhlásil Microsoft v Praze vítěze 18. ročníku ocenění Microsoft Awards. Ocenění je udělováno na základě kritérií zahrnujících především míru inovativnosti a přínos pro zákazníka v podobě přímé úspory nákladů, zvýšení spokojenosti zákazníků či flexibilnějších firemních procesů. Odborná porota složená ze zástupců společnosti Microsoft letos vybírala z více než devadesáti nominací. V rámci 13ti kategorií získaly ocenění hned čtyři zákaznické projekty AutoContu.

„Struktura oceněných projektů dokumentuje škálu současných možností AutoContu i know-how v oblasti budování efektivní a ekonomické IT infrastruktury s využitím IT prostředí u zákazníka, prostředí vlastního datacentra AC CLOUD v České Republice i online aplikací Microsoft poskytovaných z mezinárodních datových center. Zároveň poukazuje na zkušenosti a schopnosti našich konzultantů v oblasti informační systémů a navazujících podnikových řešení,” uvádí Miloslav Záleský, ředitel pro portfolio a marketing společnosti AutoCont CZ a.s.

Oceněnými projekty se staly:

České aerolinie na palubě s Microsoft Azure a Office 365 řešení IT infrastruktury a provoz klíčových aplikací zákazníka s vysokou dostupností v cloud režimu

AutoCont společně s Microsoft Services implementoval řešení kompletní IT infrastruktury a aplikační základny Českých aerolinií na bázi Microsoft Azure a Office 365. V rámci projektu je implementována řada prostředí pro provoz klíčových aplikací zákazníka v cloud režimu. V rámci přechodu infrastruktury do cloudového provozu byla maximální prioritou okamžitá dostupnost informací z Microsoft Azure pro lokální potřeby ČSA. Pro provoz poštovního serveru je využita technologie Office 365, jejíž velkou výhodou je vysoká dostupnost, rychlost nasazení a administrace služeb v Office 365.

Svět Linuxu na platformě Microsoft Azure ve společnosti NN CZ (Nationale-Nederlanden)

V rámci dlouhodobé IT koncepce společnosti NN CZ bylo rozhodnuto o postupné migraci infrastruktury do cloudové platformy. Tomuto kroku předcházela hloubková analýza nákladů na interní pořizování nových HW kapacit s přihlédnutím k „rizikům“ cloudového prostředí. Jelikož drtivá většina používaných operačních systémů společnosti NN je na platformě Linux (konkrétně distribuce Red Hat), rozhodlo se o využití cloudového prostředí Microsoft Azure. Celé budování cloudového řešení je vedeno s důrazem na maximální bezpečnost uložených dat a využití bezpečnostních nástrojů pro provoz.

Komplexní oborové řešení AC Transport na bázi Microsoft Dynamics NAV ve společnosti O.K. Trans Praha spol. s r.o.

Společnost O.K. Trans Praha hledala strategického IT partnera, který poskytne nástroje pro aktivní rozvoj, zvyšování konkurenceschopnosti a naplňování růstové strategie firmy, spolehlivého IT integrátora, který zvládne specifika oboru dopravy, spedice a logistiky. AutoCont očekávání zákazníka naplnil řešením AC Transport, založeném na technologiích Microsoft Dynamics NAV 2013, platformě Azure v prostředí AC CLOUD, Office 365, HR systémem Magma HCM a BI řešení JetReports Enterprise. Realizace zahrnuje i sběr informací o provozu vozidel prostřednictvím mobilních aplikací.

Hybridní scénář provozu informačního systému Microsoft Dynamics NAV a IT infrastruktury v cloudu pro obchodně-servisní společnost PUMPA, a.s.

Hybridní řešení kombinuje systémy provozované v datacentru AC CLOUD, Office 365 prostředí a lokální prostředí zákazníka do bezešvého systému, který dopovídá potřebám i finančním očekáváním zákazníka. Implementace moderního systému Microsoft Dynamics NAV v cloudu pomáhá provázat obchodní, logistické a servisní procesy společnosti s důrazem na maximální efektivitu práce. V praxi to zahrnuje např. přechod na plně bezpapírový oběh dokumentů v SharePoint a jejich schvalování, použití mobilní aplikace Dynamics NAV pro zrychlení a snížení chybovosti skladových operací, automatizaci řízení průběhu servisních zakázek nebo automatizovanou fakturaci. Součástí řešení jsou i Business Intelligence nástroje pro podporu manažerského vyhodnocování dat a řízení společnosti.